تجهیزات امدادونجات براساس شرایط اقلیمی هر استان تامین می‌شود


تجهیزات امدادونجات براساس شرایط اقلیمی هر استان تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «غلام‌علی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری در مسیر استان‌های خوزستان، اصفهان، لرستان و کهگیلویه قرار گرفته و در واقع این استان از نظر موقعیت بسیار حساس است و تردد خودرو‌ها نیز در این...

تجهیزات امدادونجات براساس شرایط اقلیمی هر استان تامین می‌شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، «غلام‌علی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری در مسیر استان‌های خوزستان، اصفهان، لرستان و کهگیلویه قرار گرفته و در واقع این استان از نظر موقعیت بسیار حساس است و تردد خودرو‌ها نیز در این استان بالاست، بنابراین به توجه بیشتر از سوی مسئولان کشور نیاز دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت کوهستانی چهارمحال و بختیاری، به تقویت تجهیزات امدادرسانی ویژه این اقلیم هم نیاز است، چراکه اگر هلال احمر استان از این نظر تقویت شود، مردم و مسافران بیشتری از توانمندی هلال احمر بهره خواهند برد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به اهمیت حضور بالگرد امدادی در این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و مسیر‌های طولانی و صعب‌العبور، آماده‌سازی پایگاه امداد هوایی از اولویت‌های مهم استان است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار گفت: خدمات بشردوستانه و کاهش آلام بشری از بارزترین اموری است که جمعیت هلال احمر انجام می‌دهد.

دکتر یعقوب سلیمانی با اشاره به جهادی بودن کار در جمعیت هلال احمر افزود: فعالیت در هلال احمر تداعی‌گر حضور رزمندگان در دوران دفاع مقدس است. همانگونه که از خود گذشتگی رزمندگان عامل پیروزی در جنگ تحمیلی بود، امدادگران جمعیت هلال احمر هم همانگونه با فعالیت جهادی و بی‌منت و با ایثار و از خودگذشتگی در حال خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

وی در ادامه به تامین تجهیزات مورد نیاز در حوزه امداد و نجات هلال احمر استان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ویژه استان، رفع مشکلات و همچنین اتمام پروژه‌های نیمه کاره در دستورکار است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به ورود جمعیت هلال احمر به حوزه آسیب‌های اجتماعی اضافه کرد: این جمعیت با استفاده از نیروی جوانان و داوطلبان و با انجام فعالیت‌های بشردوستانه و بر اساس توان خود در حوزه آسیب‌های اجتماعی بخصوص بحث اعتیاد ورود کرده و ما آمادگی داریم در این زمینه به استان‌ها کمک کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن