آلگری: حتما باید ببریم، این مهم‌ترین بازی است


آلگری: حتما باید ببریم، این مهم‌ترین بازی است

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه بازی فردای تیمش در لیگ قهرمانان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلگری بعد از نتایج ضعیف تیمش در هفته‌های گذشته با فشاری بی‌سابقه روبرو است و گفته می‌شود او به اخراج از نیمکت یوونتوس نزدیک شده است.

در آستانه دیدار فردای یووه در لیگ قهرمانان اروپا، آلگری می‌داند که آینده‌اش در بیانکونری به احتمال زیاد به نتیجه این بازی بستگی دارد. به همین دلیل است که او در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت تیمش حتما باید در این بازی پیروز شود و این مسابقه مهم‌ترین دیدار یوونتوس در این فصل خواهد بود.

یوونتوس دیدار قبلی خود در چمپیونزلیگ را با شکست 2-1 مقابل بنفیکا پشت سر گذاشت و سپس در مقابل مونزا 1-0 شکست خورد. شاگردان آلگری این هفته بولونیا را 3-0 شکست دادند تا برای دیدارشان در لیگ قهرمانان کمی باروحیه‌تر باشند.

آلگری: حتما باید ببریم، این مهم‌ترین بازی است

تغییرات در ترکیب یوونتوس؟
ما حتما نیاز به تغییر داریم. تقریبا تمام بازیکنان ما برگشته‌اند و حالا می‌توانم از سیاست چرخشی استفاده کنم تا بازیکنان بیش از حد خسته نشوند. برنامه خیلی فشرده‌ای در پیش است.
تصمیم برای ترکیب اصلی تیم به عهده من است ولی مهم این است که چه در حمله و چه در دفاع بهتر از بازی روز یکشنبه‌مان در سری آ کار کنیم.

اهمیت این بازی در لیگ قهرمانان اروپا
ما حتما باید برنده بشویم ولی نباید دچار اضطراب بشویم. بازی‌های فشرده و طولانی‌ای در پیش داریم و نباید مثل بازی با بولونیا خودمان را اوایل بازی خیلی خسته کنیم. یک بازی همه مشکلات را حل نمی‌کند. ولی امیدوارم فردا پیروز شویم.
باید بازی فردا را ببریم تا نیازی به نگرانی بابت نتایج تیمهای دیگر گروه نداشته باشیم. برای همین بازی فردا مهم‌ترین دیدار ما در لیگ قهرمانان خواهد بود.

آنخل دی‌ماریا
دی‌ماریا حالش خیلی بهتر است و این اواخر حتی بیشتر از سایر بازیکنان ما تمرین کرده. شک ندارم فردا عملکرد خیلی خوبی خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟