شلیک و هت‌تریک طیبی برای ایران(عکس)


شلیک و هت‌تریک طیبی برای ایران(عکس)

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با درخشش مقابل ویتنام صدرنشین گلزنان جام ملت‌ها ماند.

به گزارش "ورزش سه"، روند گلزنی حسین طیبی در جام ملت‌های آسیا امروز و برای چهارمین مسابقه پیاپی تداوم داشت و کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران توانست در جدال مقابل ویتنام با ارائه یک بازی درخشان و بدون نقص سه گل به ثمر رساند و علاوه بر آن، پنج خطر جدی روی دروازه حریف به وجود بیاورد که درخشش گلر ویتنام اجازه نداد آمار گل‌های او در این جام دو رقمی شود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که پس از چهار فصل حضور در غیرت قزاقستان و دو سال بازی در بنفیکا پرتغال، اکنون در پالما اسپانیا عضویت دارد و با شرایط جدیدی جام ملت‌های آسیا را آغاز کرده، روند گلزنی‌های خود را مقابل ویتنام ادامه داد و با زدن سه گل نقش زیادی در کسب پیروزی ۸ بر یک شاگردان شمسایی داشت.

حسین طیبی که با تجربه‌ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی فوتسال ایران به شمار می‌رود و هم‌بازی وحید شمسایی سرمربی خود هم بوده و در دوره‌های گذشته جام ملت‌ها کنار او بازی کرده، حالا در شرایط جدیدی به میدان می‌رود و با این وجود توانسته درخشش و روند گلزنی خود را دنبال کند.

ستاره تیم ملی فوتسال که سه گل تماشایی و هوشمندانه مقابل ویتنام به ثمر رساند و فرصت‌های گلزنی متعددی داشت، پس از گل‌های خود شادی زیادی انجام نداد و یکبار هم با شلیک به سمت سر خود، واکنش جالب و عجیبی به باز کردن دروازه ویتنام داشت.

طیبی که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۶ گل به ثمر رسانده بود، با هت‌تریک مقابل ویتنام توانست تعداد گل‌های خود را به عدد ۹ افزایش بدهد و به تنهایی در صدر جدول آقای گلی این رقابت‌ها بایستد.

شلیک و هت‌تریک طیبی برای ایران(عکس)
شلیک و هت‌تریک طیبی برای ایران(عکس)
شلیک و هت‌تریک طیبی برای ایران(عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی