ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 7 Pro با نمایشگر AMOLED و شارژدهی 12 روزه معرفی شد


ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 7 Pro با نمایشگر AMOLED و شارژدهی 12 روزه معرفی شد

شیائومی امروز از ساعت هوشمند Smart Band 7 Pro رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند به عنوان مدل جدید سری عرضه شده و از نمایشگر AMOLED برخوردار است. همچنین پشتیبانی از 150 واچ‌فیس برای Smart Band 7 Pro در نظر گرفته شده است. شیائومی امروز در...

شیائومی امروز از ساعت هوشمند Smart Band 7 Pro رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند به عنوان مدل جدید سری عرضه شده و از نمایشگر AMOLED برخوردار است. همچنین پشتیبانی از 150 واچ‌فیس برای Smart Band 7 Pro در نظر گرفته شده است.

شیائومی امروز در کنار گوشی های پرچم‌دار سری Xiaomi 12T از ساعت های هوشمند سری Smart Band 7 رونمایی کرده و آن‌ها را برای بازار جهانی آماده کرده است. این ساعت هوشمند مستطیلی با خصوصیات پرچم‌دار به بازار می‌آید.

در همین رابطه بخوانید:

- بهترین ساعت‌ هوشمند و دستبند‌های هوشمند پیشنهادی بر اساس قیمت (شهریور 1401)
- رسمی: ساعت هوشمند Watch S1 شیائومی به همراه پرچمداران جدید رونمایی می‌شود

مشخصات ساعت هوشمد Xiaomi Smart Band Pro 7

ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 7 Pro به یک نمایشگر با رزولوشن 486 در 280 پیکسل مجهز شده که ابعادی 1.64 اینچی دارد. برای این نمایشگر حداکثر نوردهی 500 نیت در نظر گرفته شده و با قابلیت تنظیم روشنایی خودکار، شارژ باتری نیز مدیریت می‌شود. برای محافظت از نمایشگر Xiaomi Smart Band 7 Pro نیز از شیشه استفاده شده است.

ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 7 Pro با نمایشگر AMOLED و شارژدهی 12 روزه معرفی شد

برای ساعت هوشمند Smart Band 7 Pro شیائومی، قابلیت‌های سلامتی و ورزشی همچون حسگر ضربان قلب، حسگر سطح اکسیژن خون و رهگیر خواب در نظر گرفته شده است. این ساعت هوشمند همچنین 110 حالت ورزشی مختلف دارد و قادر است به کاربران برنامه تمرین نیز پیشنهاد دهد. این برنامه تمرین‌هایی برای بهبود سلامت قلب و ریه را شامل می‌شود.

ساعت هوشمند Smart Band 7 Pro به سیستم GNSS مجهز شده تا دنبال کردن مسیر بدون نیاز به گوشی هوشمند ممکن باشد. با استاندارد ضد آب 5ATM همچنین امکان استفاده در هنگام شنا و دوش گرفتن نیز ممکن شده است.

ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 7 Pro با نمایشگر AMOLED و شارژدهی 12 روزه معرفی شد

ساعت هوشمند Smart Band 7 Pro با اندروید 6 و بالاتر سازگاری دارد و به آیفون دارای iOS 12 و بالاتر متصل می‌شود. شیائومی ظرفیت باتری را اعلام نکرده، اما می‌گوید تا 12 روز در حالت استفاده عادی نیازی به شارژ مجدد وجود ندارد.

ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 7 Pro را می‌توان در رنگ‌های سبز، نقره‌ای، نارنجی، صورتی، آبی و مشکی خریداری نمود. ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 7 Pro با قیمت 99 دلار به فروش می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معبد در میان ابرها و قدیمی ترین شهر آسمان خراش ها در جهان: تصاویر اماکن تاریخی در کشور...