تایلند حریف ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها


تیم‌های ملی ایران، ژاپن، تایلند و ازبکستان که در گروه‌های چهارگانه جام ملت‌های آسیا صدرنشین شدند و از آنها به‌عنوان مدعیان اصلی جام نام برده می‌شد، چهار تیم نهایی این مسابقات را تشکیل می‌دهند و روز پنجشنبه با هم رقابت خواهند کرد.

مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022 کویت امشب (سه‌شنبه) با دیدار تیم‌های تایلند و تاجیکستان پیگیری شد که تایلند به برتری 3 بر 2 دست یافت.

تایلندی‌ها که با صدرنشینی گروه A به جمع هشت تیم پایانی صعود کرده بودند، با این برد خودشان را به نیمه‌نهایی رساندند و در این دور، از ساعت 20:30 روز پنجشنبه مقابل تیم ملی ایران به میدان می‌روند.

پرونده دور یک‌چهارم نهایی با دیدار تیم‌های ازبکستان و کویت که از ساعت 20:30 امروز (به وقت ایران) آغاز شده بود ، بسته شد.

تیم ملی ازبکستان از ساعت 20:30 امشب (سه‌شنبه - به وقت ایران) در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022، در سالن سعد العبدالله شهر کویت مقابل تیم ملی کویت صف‌آرایی کرد که این بازی با پیروزی 3 بر صفر ازبکستان همراه بود.

آناسخون رخمتوف در دقیقه 14، داورون چوریف در دقیقه 21 و نیشینوف خوسنیدین در دقیقه 34 دروازه شاگردان کاکائو را گشودند تا میزبان از دور مسابقات کنار برود.

برنامه دیدارهای نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به شرح زیر است:

14 مهر
ژاپن - ازبکستان، ساعت 17:30
ایران - تایلند، ساعت 20:30

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است