تجهیزات آتش‌نشانی‌های دشتستان استانداردسازی شود


تجهیزات آتش‌نشانی‌های دشتستان استانداردسازی شود

بوشهر- فرماندار دشتستان گفت: شهرداران شهرستان دشتستان ظرف مدت ۱۰ روز آینده همه تجهیزات و امکانات امدادی و آتش نشانی خود را متناسب با استاندارد اصلاح کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی سه شنبه شب در نشست جمع‌بندی و گزارش مانور امداد و نجات جاده‌ای (ساعت صفر) که در محور مواصلاتی کنار تخته به دالکی برگزار شد، گفت: مهمترین هدف مانورها شناسایی نواقص و مشکلات در عرصه امدادرسانی به سوانح جاده‌ای است که باید در پی رفع آنها اقدامات فوری شود.

فرماندار دشتستان ضمن مثبت ارزیابی کردن مانور و حضور به موقع دستگاه‌های امدادی در صحنه، خواستار شناسایی نقاط کور مخابراتی محورهای مواصلاتی شهرستان توسط کارگروه فنی با مدیریت معاون عمرانی فرماندار و برطرف کردن آنها توسط فن آوری و اطلاعات و مخابرات استان شد.

بنافی یادآور شد: با اصلاح فرایند ساز و کار اطلاع رسانی به دستگاه‌های امدادی و دگر امدادی از هدر رفت زمان در مواقع بحران جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه معاون عمرانی فرماندار به همراه کارشناسان ستاد بحران استان میزان آمادگی و تجهیزات همه آتش‌نشانی‌های شهرستان را مورد بررسی قرار دهند، تاکید کرد: تمامی شهرداران شهرستان دشتستان ظرف مدت ۱۰ روز آینده همه تجهیزات و امکانات امدادی و آتش نشانی خود را متناسب با استاندارد اصلاح کنند.

فرماندار دشتستان خواستار آموزش نیروهای آتش نشانی شهرستان ظرف مدت یک ماه توسط ستاد بحران استان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید