اینزاگی: پیروزی مقابل بارسا فقط یک شروع است


اینزاگی: پیروزی مقابل بارسا فقط یک شروع است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که پیروزی 1-0 مقابل بارسا، شروعی تازه برای تیم در رقابت های این فصل است.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دیداری امشب میزبان بارسلونا بود که در 4 بازی از 6 دیدار اخیرش در رقابت های سری آ شکست خورده بود و در مقابل کاتالان ها در هر شش بازی شان در لالیگا به پیروزی رسیده بودند.
اما برنامه تاکتیکی اینزاگی برای این دیدار به خوبی جواب داد و آنها با دادن مالکیت توپ به حریف و استفاده از ضدحملات، توانستند موقعیت های خوبی روی دروازه مارک آندره تراشتگن ایجاد کنند و در نهایت با تک گل هاکان چالهان اوغلو در آخرین ثانیه های نیمه اول به پیروزی رسیدند.
اینزاگی در پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"نمی‌توانم بگویم که این نتیجه غیرمنتظره بود. دیروز گفتم که این یک فرصت فوق العاده مقابل یکی از بهترین تیم های دنیاست.

اینزاگی: پیروزی مقابل بارسا فقط یک شروع است

ما به شکلی تهاجمی و مصمم بازی کردیم زیرا این تنها راهی است که می توانید چنین حریفانی را شکست بدهید. ما مدت ها منتظر چنین دیداری بودیم. برای هواداران و باشگاه خوشحالم اما هنوز به چیزی دست پیدا نکردیم. نیاز بود که این دیدار به شبی فوق العاده تبدیل شود تا شروعی را رقم بزند."
اینتر در ابتدای هفته در خانه مقابل رم شکست خورده بود و اینزاگی با اشاره به آن دیدار گفت:"من از نتیجه دیدار مقابل رم بسیار بسیار ناراحت بودم اما نه از عملکرد تیم. شب هایی مانند امشب حال ما را خوب می کند. حالا نیاز داریم که انرژی مان را دوباره به دست بیاوریم و باید در سری آ به نتایج خوبی برسیم.
این فقط یک شروع است و اکنون باید این نتیجه و عملکرد تداوم داشته باشد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر