سردار در پرتغال به طارمی نرسید؛/ دوئل ایرانی‌ها در UCL؛ شاید در دور برگشت


سردار در پرتغال به طارمی نرسید؛/ دوئل ایرانی‌ها در UCL؛ شاید در دور برگشت

سردار آزمون در بازی امشب تیمش مقابل پورتو فرصت بازی پیدا نکرد تا دوئل ایرانی‌ها در این دیدار را شاهد نباشیم.

به گزارش ورزش سه، همگروهی پورتو و لوکوزن یک جذابیت ویژه برای فوتبالدوستان ایرانی داشت. آنها منتظر بودند تا مهدی طارمی و سردار آزمون را این بار مقابل هم ببینند؛ زوج موفق خط حمله تیم ملی اما امشب از این تجربه بازماندند چرا که سردار فرصت بازی برای تیمش را پیدا نکرد.

طارمی که در بازی با اتلتیکو فیکس بود و بازی با کلوب بروژ را به دلیل محرومیت از دست داده بود، در بازی با لورکوزن در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما نام سردار آزمون در بین 11 بازیکن اصلی میهمان دیده نمی شد.

آزمون در شروع نیمه دوم هم به میدان نرفت و در شرایطی که پورتو در میانه های این نیمه به گل رسیده بود و دیگر همه چیز برای اضافه شدن سردار به ترکیب محتمل به نظر می رسید، سرمربی لورکوزن تا آخرین لحظه، چنین تصمیمی را اتخاذ نکرد تا در شب پیروزی پورتو با دو پاس گل طارمی، سردار آزمون حتی یک دقیقه هم فرصت بازی کردن برای تیمش را پیدا نکند.

دیدار برگشت بایرلورکوزن و پورتو روز بیستم مهر ماه در آلمان برگزار خواهد شد و برای مشاهده دوئل مهاجمان ایرانی در UCL باید تا آن روز صبر کنیم؛ البته اگر این بار شاهد حضور همزمان طارمی و سردار در ترکیب دو تیم باشیم.

سردار در پرتغال به طارمی نرسید؛/ دوئل ایرانی‌ها در UCL؛ شاید در دور برگشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...