قالیباف: دشمنان قدرت و عظمت انقلاب را بهتر از ما درک کرده‌اند


قالیباف: دشمنان قدرت و عظمت انقلاب را بهتر از ما درک کرده‌اند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما بیش از هر زمان دیگری با قدرت و قوت در جهان می‌درخشد و امروز بنده بر این باور هستم که دشمنان این قدرت و عظمت را بهتر از ما درک کرده اند و درک کرده اند که جایگاه ایران و انقلاب اسلامی کجاست.

قالیباف: دشمنان قدرت و عظمت انقلاب را بهتر از ما درک کرده‌اند

به گزارش راهبرد معاصر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام که عصر امروز (سه شنبه) برگزار شد ضمن تسلیت شهادت امام‌حسن عسگری(ع) و تبریک آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: از همه عزیزانی که در ۵ سال گذشته ، در دوره هشتم تلاش و مجاهدت کردند تشکر می‌کنم و برای عزیزانی که امروز در جوار رحمت الهی هستند آرزوی مغفرت و آمرزش دارم و آغاز دور جدید را تبریک می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما بیش از هر زمان دیگری با قدرت و قوت در جهان می درخشد و امروز بنده بر این باور هستم‌ که دشمنان این قدرت و عظمت را بهتر از ما درک کرده اند و درک کرده اند که جایگاه ایران و انقلاب اسلامی کجاست.

قالیباف ضمن تاکید بر اینکه امروز انفعال و بازدارندگی که در دشمنان کودک کش و مستکبر که در راس آن آمریکا است، بیان داشت: آنها عظمت این انقلاب و نظام‌ مبتنی بر قرآن و اهل بیت را دیده اند. هر روز قدرت و بقای این‌نظام افزایش پیدا کرد و امروز می بینیم که دشمن با یک جنگ شناختی با جنگ اقتصادی و با تمام ابزار هایی که دارد برای فاصله بین امام و امت و برای نشان دادن ضعف و ناکارآمدی نظام در اداره کشور، را به کار می‌گیرد و فاصله بین امام و امت را افزایش بدهد.

وی با تاکید بر اینکه امروز ما هستیم که گام دوم انقلاب را مبتنی بر رهنمود‌های رهبر انقلاب شکل می دهیم، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم بر جنگ شناختی غلبه پیدا کنیم باید تعارض ها و برداشت های مختلف را اصلاح کنیم.

قالیباف تاکید کرد: امروز مجمع تشخیص در دوره نهم با توجه بر سیاست ها و تاکیدات رهبری در نوع پیگیری و اولویت بندی سیاست ها و شورای عالی نظارت برای تحقق این سیاست ها نیازمند رویکرد جدی و تحرک جدید و سازوکار مناسب‌تر است‌.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه همه باید به یک درک مشترک نسبت به مسائل کشور برسیم، اظهار داشت: اگر برداشت واحدی پیدا نکنیم بعید می‌دانم که بتوانیم هم‌افزایی ایجاد کنیم ولو اینکه هماهنگ باشیم. درک و فهم مشترک بازهم مشکلات را حل نخواهد کرد و اولویت های مشترک هم دارای اهمیت است چون ما نمی توانیم تعداد زیادی اولویت مشخص کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز در حوزه‌ مشکلات و تحقق در بحث اقتصاد نیازمند آن هستیم که نهاد های ذیربط در روش اجرا با هم به توافق برسند و کمک کنیم این اتفاق بیفتد، تصریح کرد: بار اصلی بر دوش دولت است و باید شرایط به گونه ای فراهم شود که مدیران در بخش اجرا که امین و قوی هستند در این اولویت و درک مشترک و روش اجرایی مشترک با شجاعت تصمیم بگیرند و این مشکلات را در کشور پیش ببریم.

رئیس مجلس تاکید کرد: در برنامه هفتم‌ می‌توانیم برمشکلات فائق آییم و مخصوصا در موضوعات اقتصادی باید به گونه ای عمل کنیم‌ که شرمنده مردم نباشیم و به گونه ای عمل کنیم که رضایت مردم و رهبری راکسب کنیم .و اینطور نباشد که در پایان مسئولیت، رهبر انقلاب بگویند کار هایی از دوره های قبل مانده است‌ و مردم راضی نباشند./ برنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی