490 بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان بی بضاعت تقسیم می شود


490 بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان بی بضاعت تقسیم می شود

حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: ۴۹۰ بسته مهر تحصیلی به ارزش تقریبی هر بسته ۴۸۰ هزار تومان در مقطع ابتدایی و متوسطه تهیه شده و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، بزرگ استانی یاوران وقت همراه با تقدیر از نفرات برتر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۰ مهر ماه) در محل امامزاده مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد برگزار شد.


حجت الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در این آئین، اظهار کرد: در این برنامه از برگزیدگان مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن استان در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و همچنین از خیرین، واقفین خیراندیش، هیئت امنا و رسانه ها تجلیل می شود.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج این اداره را در زمینه احیای موقوفات یاری می کنند، گفت: امسال برای نخستین بار جوایز چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن به همت همکاران ستادی و شهرستان ها به موقع تحویل برگزیدگان می شود.


وی با اشاره به اینکه با تدبیر نماینده ولی فقیه در استان به همه شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی مرحله استانی هدیه ای به رسم یادبود تقدیم خواهد شد، افزود: با تاکید حضرت آیت الله حسینی بحث آموزش برگزیدگان مرحله استانی برای راهیابی به مسابقات کشوری و بین المللی قرآن اوقاف در دستور کار قرار می گیرد.


حجت الاسلام نصیر الاسلامی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، خاطرنشان کرد: اگر در زمینه تقویت بنیان قرآنی نسل نوجوان و جوان فعالیت کنیم، قطعاً سمت و سوی آنها به طرف بیگانگان نخواهد بود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد توجه به آموزش کیفی مسابقات قرآن را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: تجلیل از خیرین، واقفین، هیئت امنا و رسانه ها در زمینه ترویج سنت حسنه وقف نیز امروز صورت می گیرد.


وی یادآور شد: سازمان اوقاف و امور خیریه حدود دو سال است که در زمینه اجتماعی، ناهنجاری های اجتماعی و کمک به خانواده ها و دانش آموزان بی بضاعت به در حد توان فعالیت هایی را انجام می دهد.


حجت الاسلام نصیرالاسلامی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه از محل موقوفات با همکاری روسای ادارات اوقاف و امور خیریه و مراکز افق به صورت بندی شده این بسته ها را بین نیازمندان در سراسر استان تقسیم خواهد کرد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۹۰ بسته مهر تحصیلی به ارزش تقریبی هر بسته ۴۸۰ هزار تومان در مقطع ابتدایی و متوسطه تهیه شده و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی