آیت‌الله ناصری مسجد کمرزرین را پایگاه ترویج مهدویت کرد/اعتقادش بر تربیت جوانان در فضای مسجد بود


آیت‌الله ناصری مسجد کمرزرین را پایگاه ترویج مهدویت کرد/اعتقادش بر تربیت جوانان در فضای مسجد بود

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری گفت: آیت‌الله ناصری مسجد کمرزرین اصفهان را به پایگاه ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار حضرت ولی‌عصر(عج) تبدیل کرد و معتقد بود باید از همین مساجد و مجالس روضه جوانان را آماده دریافت مسئولیت‌های مهم و خدمت به نظام کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین «جعفر ناصری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه آیت الله ناصری از ائمه جماعات بسیار فعال در اصفهان بودند، اظهار کرد: ایشان مسجد کمرزرین را به مرکز بزرگ دینی و انقلابی گری تبدیل کردند و همه روزه جمع زیادی از حوزویان و دانشگاهیان و عموم مردم از برنامه های مذهبی و فرهنگی این مسجد بهره مند می شدند. فعالیت ایشان در این مسجد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

فرزند آیت الله محمد علی ناصری افزود: مرحوم آیت الله ناصری بیش از هر موضوعی معتقد بود که باید موضوع ولایت اهل بیت(ع) و ارتباط آن با مسئله مهدویت و انتظار برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) برای مردم تبیین شود به همین دلیل بخش عمده سخنرانی های ایشان در مسجد کمرزین مربوط به دو موضوع ولایت امیرالمومنین (ع) و مهدویت بود.

وی اضافه کرد: مسجد کمر زرین اصفهان همچنین مرکز بزرگ اخلاقی است و مرحوم آیت الله ناصری علاوه بر اینکه به صورت هفتگی جلسات اخلاق و عرفان را در این مسجد برگزار می کرد، هر چند وقت یک بار از برخی از استادان اخلاق نیز برای سخنرانی در این موضوعات دعوت می کرد. حاج آقا اعتقاد داشت نفس استاد اخلاق در روح و جان مردم تاثیر دارد.

ناصری گفت: مرحوم آیت الله ناصری علاوه بر این فعالیت های دینی و فرهنگی، مسجد کمرزرین را به پایگاه انقلاب اسلامی تبدیل کرد به طوری که این مسجد در دوره دفاع مقدس مرکز بزرگ اعزام نیروها و ارسال تجهیزات و امکانات و اقلام مورد نیاز جبهه ها بود و همین روند در سایر مقاطع حساس انقلاب ادامه داشت.

وی با بیان اینکه حاج آقای ناصری تعامل و ارتباط خوبی با نسل جوان داشت، خاطرنشان کرد: ایشان پس از اقامه نماز جماعت عصر و عشاء و همچنین پس از سخنرانی های خود، به سوالات و نظرات مردم گوش می داد و هر جا لازم بود، پاسخ می داد. حاج آقا بارها به بنده و سایر اعضای خانواده می‌فرمود: انقلاب اسلامی متعلق به همین جوانان است ما باید از همین مساجد و مجالس روضه و درس های اخلاق، جوانان را آماده دریافت مسئولیت های مهم و خدمت به نظام جمهوری اسلامی کنیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز