مساجد نقش تعیین کننده درعمل به فریضه قرآنی و دینی دارند


مساجد نقش تعیین کننده درعمل به فریضه قرآنی و دینی دارند

حجت الاسلام صادقی فر گفت: مساجد نقش تعیین کننده درعمل به فریضه قرآنی و دینی دارند و کانون امام علی(ع) نکا با قوت در این راستا پای کار برنامه های دینی و اسلامی و عقیدتی است.

حجت الاسلام حسین صادقی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از مهمترین ظرفیت ها و پتانسیل ها در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فریضه دینی و ارزشی است و باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده شود.

امام جماعت کانون‌ فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: هر کانون یک تشکل ا برای ترویج فریضه مهم دینی و ارزشی است و اکنون هم فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در محلات باید با قوت اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: دشمن از شیوه های مختلف برای دست اندازی در نظام و انقلبا و ارزش ها وارد شده است و نباید نیروهای انقلابی و ارزشی بیکار بنشینند و برای مقابله با فعالیت های مسموم دشمن، باید به صورت هنرمندانه با همراهی نوجوانان و جوانان فعالیت‌های تربیتی را افزایش دهیم.

حجت الاسلام صادقی فر گفت: مساجد نقش تعیین کننده درعمل به فریضه قرآنی و دینی دارند و کانون امام علی(ع) نکا با قوت در این راستا پای کار برنامه های دینی و اسلامی و عقیدتی است و یکی از برنامه های مهم در قالب فعالیت های تربیتی همین توجه به فرضیه های قرآنی است.

امام جماعت کانون‌ فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با برگزاری جلسات، کارگاه ها و همایش ها با حضور جوانان یکی از ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگ سازی در راستای فعالیت های تربیتی و دینی را افزایش دهند و بیکار ننشینند.

وی یادآور شد: فعالان کانون‌های مساجد با برنامه ریزی متناسب با آسیب‌های اجتماعی محله باید راهکار مناسب ارائه داده و برای مقابله با هر نوع آسیبی جوانان را واکسینه کنند.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!