تقدیر مسجدی‌ها از نیروی انتظامی و فعالان مهدوی به مناسبت 9 ربیع‌الاول


تقدیر مسجدی‌ها از نیروی انتظامی و فعالان مهدوی به مناسبت 9 ربیع‌الاول

حجت‌الاسلام تاجیک از برگزاری جشن بزرگ آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در مسجد لرزاده خبر داد و گفت: مراسم تقدیر از مهدی‌یاوران و نیروهای پلیس کلانتری ۱۵۹ تهران از ویژه‌برنامه‌های این ایام است.

حجت الاسلام «اصغر تاجیک» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ان‌شاءالله زمینه‌ساز ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) و شکل گیری تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: مساجد چند سالی است در فعالیت های مهدوی فعال تر شده اند و علاوه بر برگزاری مراسم دعای ندبه و زیارت آل یاسین، و برگزاری مجالس جشن و شادی در ایامی همچون نیمه شعبان و نهم ربیع الاول، فعالیت های متنوع مهدوی انجام می دهند.

امام جماعت مسجد لرزاده (واقع در تهران، خیابان خراسان) افزود: طرح سه شنبه های مهدوی در این مسجد با همکاری پایگاه های بسیج خواهران و براداران و با مشارکت حوزه علمیه امام القائم (عج) هر هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در خیابان لرزاده اجرا می شود.

وی اضافه کرد: امسال نیز همزمان با نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) پس از اقامه نماز مغرب و عشا جشن بزرگ این روز همراه با تقدیر از مهدی‌یاوران برگزار می شود.

تاجیک تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید میرباقری در این مراسم، سخنرانی می کند و در پایان مراسم از پنج برادر و پنج خواهر فعال در فعالیت های مهدویت و انتظار تقدیر به عمل می آید.

وی اضافه کرد: طرح سه شنبه های مهدوی، این هفته همراه با تقدیر از نیروهای پلیس کلانتری ۱۵۹ تهران به دلیل نقش‌آفرینی موثر در مقابله با اغتشاشات اخیر و تامین امنیت مردم، اجرا می شود.

امام جماعت مسجد لرزاده در پایان با بیان اینکه همه برنامه های این مسجد با موضوع انقلاب اسلامی پیوند دارد، خاطرنشان کرد: بر همین اساس هر اتفاقی که در کشور روی می دهد و لازم به تبیین از سوی اهالی این مسجد باشد، ما به سرعت ورود می کنیم که تقدیر از پلیس بر همین اساس انجام می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟