برگزاری یادواره شهدا و اجرای طرح مقتدر امین در مسجد عصار


برگزاری یادواره شهدا و اجرای طرح مقتدر امین در مسجد عصار

یادواره شهدای مسجد عصار و تقدیر از ماموران نیروی انتظامی در قالب پویش مقتدر امین با حضور اهالی این مسجد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن کمالی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم یادواره شهدای مسجد عصار (واقع در تهران، خیابان صاحب جمع، نرسیده به میدان شوش) روز یکشنبه، ۱۰ مهر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در این مسجد برگزار می شود، اظهار کرد: یکی از فرماندهان سپاه در این مراسم سخنرانی و دو تن از ذاکران اهل بیت (ع) نیز مداحی می کنند.

وی افزود: در جریان این مراسم از ماموران نیروی انتظامی در قالب پویش مقتدر امین به منظور تشکر از جان فشانی های این عزیزان در مقابله با آشوبگران و از سوی دیگر حفظ امنیت مردم تقدیر به عمل می آید.

وی اضافه کرد: مسجد عصار در روز سه شنبه، دوازدهم مهر ماه نیز میزبان عزاداران در سوگ شهادت امام حسن عسکری(ع) و در روز چهارشنبه، میزبان مراسم آغاز امامت حضرت مهدی (عج) است. هر دو مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدرسول حسینی، و مداحی جمعی از ذاکران اهل بیت (ع) برگزار می شود.

کمالی یادآور شد: اعضای کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج مسجد عصار به مناسبت آغاز امامت حضرت صاحب الامر(عج) با برپایی ایستگاه صلواتی در محله هرندی، شربت و شیرینی میان مردم توزیع می کنند. همچنین ۳۰۰ پرس غذای گرم نیز به همین منظور میان نیازمندان توزیع می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !