مسئول صهیونیست: بنی گانتس در برابر مقاومت فلسطین شکست خورده است/ با انتفاضه سوم مواجهیم


مسئول صهیونیست: بنی گانتس در برابر مقاومت فلسطین شکست خورده است/ با انتفاضه سوم مواجهیم

یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی از عملکرد "بنی گاتنس" وزیر جنگ این رژیم در مقابله با مقاومت روز افزون فلسطینی ها در کرانه باختری به شدت انتقاد کرد و گفت که تل آویو با انتفاضه سوم روبرو است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، بنابر گزارش رسانه های فلسطینی، "بتسلئیل اسموتریچ" رئیس حزب "صهیونیسم دینی" در پارلمان رژیم صهیونیستی گفت که سرعت عملیات مقاومت در کرانه باختری افزایش یافته و تل آویو با اوج انتفاضه سوم روبرو است.

اسموتریچ با اشاره به آخرین مورد عملیات مقاومت فلسطینیان در هدف قراردادن اتوبوس و خودروی حامل صهیونیستها در مسیر شهرک صهیونیست نشین "الون موریه" خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر با عملیات گسترده فلسطینی ها به شیوه های مختلف از جمله تیراندازی، استفاده از سلاح سرد، پرتاب کوکتل مولوتف و پرتاب سنگ مواجه بوده ایم.

وی ادامه داد: ما در اوج انتفاضه سوم هستیم و با این حال، بنی گانتس (وزیر جنگ) شکست خورده و یائیر لاپید نخست وزیر، به جای انجام یک عملیات نظامی گسترده در جنین، همچنان بر کمک به تشکیلات خودگردان فلسطین و تقویت جایگاه آن اصرار می ورزند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی همزمان با اعیاد یهودی و از ترس تشدید عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن حضور خود را تقویت و آنجا را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

سران رژیم صهیونیستی در دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روز این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!