درگیری میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی


درگیری میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی

جوانان فلسطینی با تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی به رام الله مقابله کردند.

جوانان فلسطینی با یورش نظامیان صهیونیست به شهرک العیساویه در قدس اشغالی به مقابله برخاستند و به سوی آن‌ها مواد انفجاری و آتش زا پرتاب کردند.

در روستای "صور باهر" نیز جوانان فلسطینی به سوی نظامیان اشغالگر کوکتل مولوتوف پرتاب کردند.

این در حالی است که یکی از نظامیان رژیم اشغالگر در نزدیک منطقه "سلواد" در شمال شرق رام الله در تیراندازی اشتباهی سایر نظامیان که به سوی راننده یک خودرو صورت گرفت، زخمی شد.

همچنین جوانان فلسطینی در روستای "دورا القرع" در شمال شهر رام الله با یورش نظامیان رژیه اشغالگر به این روستا مقابله کردند. در الخلیل نیز نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان از یورش نظامیان اشغالگر به منطقه باب الزاویه" در مرکز این شهر جلوگیری کردند.

دیروز نیزر سانه‌ها از زخمی شدن یک سرباز صهیونیست بر اثر تیراندازی سرنشین یک خودرو در نزدیکی شهرک «عوفرا» در شمال شرقی رام الله خبر دادند. قربانی این تیراندازی یک سرباز صهیونیست بوده و او از ناحیه پا مصدوم شده است.

گفتنی است، اقدامات مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نیرو‌های اشغالگر و شهرک نشینان تشدید شده است. مرکز اطلاع رسانی فلسطین طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ اقدام مقاومت در کرانه باختری و بیت المقدس را رصد کرده که مهمترین آن‌ها ۱۰ حمله تیراندازی به نیرو‌های اشغالگر و شهرک نشینان بود که طی آن ۳ نظامی و شهرک نشین اسرائیلی زخمی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس