طرح‌های زیربنایی ایلام تا رسیدن به نتیجه دنبال شوند


طرح‌های زیربنایی ایلام تا رسیدن به نتیجه دنبال شوند

ایلام-استاندار ایلام گفت: طرح‌های توسعه و زیربنایی ایلام تا رسیدن به نتیجه دنبال شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر سه شنبه در نشست کارگروه زیربنایی توسعه روستایی عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با اشاره به اینکه با اجرای طرح های مصوب در این کارگروه زمینه افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در استان فراهم می شود، اضافه کرد: در این راستا لازم است ادارات استان برای اجرای دقیق طرح‌های مورد نظر با هم همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه ضمن اینکه از دستگاه های اجرایی استان خواست تا نسبت به توجیه متقاضیان طرح ها اقدام کنند، اضافه کرد: این دستگاه‌ها با علم به همه جوانب به موضوع ورود کنند و در وسط کار طرح ها به حال خود رها نشوند.

گفتنی است که در این جلسه موارد ارسالی به دبیرخانه کارگروه شامل تعیین کاربری واحدهای صنعتی، خدمات رفاهی گردشگری، تولیدی، تغییر کاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان مطرح شد و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید که احداث بنای واحدهای دامداری، احداث بنا واحدهای صنعتی و کشاورزی و گردشگری از جمله آنان است و در مجموع تعداد ۵۰ طرح در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است، این کارگروه ۲۱ عضو اصلی دارد با ۳۲ شرح وظیفه برای توسعه عمرانی زیربنایی، پیگیری طرح‌ها و بررسی مسائل محیط زیست تلاش می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات