صفرزاده: بخاطر یک ثانیه پیراهن طلایی را از دست دادم / سرپرست فدراسیون با قلدری دوچرخه من را پس گرفت!


صفرزاده: بخاطر یک ثانیه پیراهن طلایی را از دست دادم / سرپرست فدراسیون با قلدری دوچرخه من را پس گرفت!

رکابزن ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: خوشحالم از اینکه توانستم در هر رقابتی باعث خوشحالی مادر عزیزم شوم.

سعید صفرزاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص برگزاری مسابقات تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان اظهار داشت: بعد از 2 سال وقفه بالاخره تور آذربایجان برگزار شد که خداراشکر توانستم در مجموع تمام مراحل جایگاه دومی را به دست بیاورم. با یک ثانیه اختلاف پیراهن طلایی را از دست دادم و سلطان کوهستان شدم. نتیجه خوبی بود زیرا رقابت‌ها در شهر خودم بود و بالاخره در شهر خودم همیشه کسب عنوان نخست حس حال عجیبی دارد. می‌توانستم پیراهن طلایی هم از آن خودم کنم اما متاسفانه به دلیل یکسری مسائل فنی نشد به این عنوان ارزشمند هم برسم.

وی افزود: 2 تیم بلژیک و آلمان از تیم‌های خوب و عالی بودند که می‌خواستند هر طور شده به امتیاز بالایی برسند. این مسابقات در فدراسیون جهانی دارای امتیاز زیادی بود و در رنک جهانی تاثیرگذار است، به همین خاطر همه برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کردند.

رکابزن تیم دوچرخه‌سواری آرویج شرق امیدنیا نکا صریح کرد: برای فصل جاری که یک لیگ دیگر در پیش داریم و زمان آن حدود یک ماه آینده در اصفهان است آماده می‌شوم. پس از آن وارد فصل بدنسازی و مدتی نیز استراحت تا دوباره فصل جدیدی از زندگی‌ام را در عرصه ورزشی آغاز کنم.

صفرزاده درباره بوسیدن دست مادرش روی سکوی قهرمانی اظهار داشت: تمام مادران دنیا ویژه هستند اما مادر من دارای یک جایگاه بینظیر در قلب من است. مادر یک ورزشکار حرفه‌‌‌ای بودن همیشه سخت است زیرا باید شرایط خوبی از طرف خانواده فراهم شود تا من بتوانم به موفقیت برسم که خوشبختانه این امر از طرف مادرم همیشه و در هر زمانی برایم فراهم شده است. من هم برای همین خواستم گوشه‌ای از محبت او را به طریق کوچکی هم که شده روی سکو جبران کنم. البته تمام افتخارات و عناوینی که من کسب کرده‌ام به مادرم تعلق دارد و من تنها به عنوان یک سرباز و فرزند این جامعه این سختی‌ها را به جان خریده‌ام تا باعث سربلندی مادر عزیزم و همچنین مردم خوب کشورم شوم.

وی درباره اینکه شرایط در باشگاه آرویج به چه صورت است، اینطور به سوال پاسخ داد: آرویج شرق امیدنیا یک تیم نوپا و تازه وارد در لیگ است که خوشبختانه امسال توانستیم روی سکوی نخست لیگ قرار بگیریم. جا دارد از مسئولان این باشگاه از جمله عبدالمطلب کریمی و همچنین عبدالرضا فولادی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که این بستر را برای ما فراهم کردند تا بتوانیم در این تیم خوب حضور داشته باشیم. امیدوارم حمایت‌های بیشتری از این تیم شود تا در سالیان آینده با فعالیت و انگیزه بیشتری به کارمان ادامه دهیم.

صفرزاده با اشاره به اینکه دوچرخه‌ای که متعلق به او بود به فدراسیون پس داد، بیان کرد: سرپرست فدراسیون حق مطلب را به خوبی ادا کرد و با قلدری و زورگویی تمام که من تاکنون از هیچ رییس فدراسیونی ندیده‌ام دوچرخه‌ای که به من تعلق داشت را پس گرفت!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دوچرخه سواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان