دایهاتسو تانتو فان کراس با پیشرانه توربوی کوچک معرفی شد


دایهاتسو تانتو فان کراس با پیشرانه توربوی کوچک معرفی شد

چهارمین نسل دایهاتسو تانتو از سال ۲۰۱۹ تاکنون در بازار ژاپن حضور دارد و آن را می‌توان جزو پرفروش‌ترین خودروهای این برند به شمار آورد. دایهاتسو هم‌اکنون تعداد اعضای این خانواده را افزایش داده است. پیش از این نسخه‌های استاندارد تانتو، تانتو کاستوم...

چهارمین نسل دایهاتسو تانتو از سال ۲۰۱۹ تاکنون در بازار ژاپن حضور دارد و آن را می‌توان جزو پرفروش‌ترین خودروهای این برند به شمار آورد. دایهاتسو هم‌اکنون تعداد اعضای این خانواده را افزایش داده است. پیش از این نسخه‌های استاندارد تانتو، تانتو کاستوم ایکس و تانتو کاستوم RS نیز تولید شده‌اند که قوای محرکه یکسانی دارند اما از طراحی و آپشن های متفاوتی سود می‌برند.

دایهاتسو تانتو فان کراس با پیشرانه توربوی کوچک معرفی شد

دایهاتسو تانتو فان کراس در مقایسه با دیگر برادران خود از نمای جلوی بازنگری شده همراه با سپر مشابه خودروهای شاسی بلندها سود می‌برد. دیگر خبری از جلوپنجره بزرگ برگرفته از لکسوس نیست و جای این قطعه را سپر خشن‌تر با نوار محافظتی آلومینیومی گرفته است. همچنین باید گفت بخش بالایی جلوپنجره نیز متفاوت بوده و چراغ‌ها از گرافیک داخلی جدیدی استفاده می‌کنند. داخل کابین تانتو فان کراس تغییرات زیادی وجود ندارد. عناصر نارنجی‌رنگ روی داشبورد و پوشش‌های جدید صندلی‌ها جزو این موارد هستند. از دیگر موارد می‌توان به رنگ‌های سفارشی همچون سبز و بژ اشاره کرد.

دایهاتسو تانتو فان کراس با پیشرانه توربوی کوچک معرفی شد

نسل فعلی تانتو همان‌طور که گفتیم از سال ۲۰۱۹ به عنوان پیشرفته‌ترین خودروی Kei تاریخ دایهاتسو معرفی شده است. این خودرو از معماری جدیدی استفاده می‌کند و اندکی پس از عرضه با استقبال بالایی مشتریان مواجه شد. نیروبخش تانتو پیشرانه ۳ سیلندر ۰.۶۵ لیتری است که به‌صورت تنفس طبیعی و توربو تولید می‌شود. قوی‌ترین نسخه قدرت ۶۴ اسب بخاری دارد درحالی‌که خروجی پیشرانه ارزان‌تر به ۵۲ اسب بخار می‌رسد.

دایهاتسو تانتو فان کراس با پیشرانه توربوی کوچک معرفی شد

به گزارش پدال و به نقل از موتور وان، هر دو پیشرانه یاد شده برای تانتو فان کراس نیز عرضه می‌شوند و البته هر دوی آن‌ها با گیربکس CVT استاندارد همراه می‌شوند. نکته جالب اینکه تانتو همانند بسیاری از خودروهای Kei بازار ژاپن از سیستم چهار چرخ محرک سفارشی استفاده می‌کند. نسخه پایه تانتو در ژاپن قیمت حدود ۹۵۵۵ دلاری دارد درحالی‌که قیمت مدل فول به حداقل ۱۴۹۰۰ دلار می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی