نیروی انتظامی مدافع سرسخت حقوق شهروندی است


نیروی انتظامی مدافع سرسخت حقوق شهروندی است

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: نیروی انتظامی مدافع سرسخت حقوق شهروندی و مجری قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان، در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا، این ایام را به پرسنل انتظامی کشور تبریک گفت.

در پیام رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح آمده است: نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح اعم از سپاه و ارتش به حق مدافع سرسخت حقوق شهروندی، مجری قوانین جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام و شهیدان می‌باشد؛ عزیزانی که شبانه روز در سرما و گرما، ایام تعطیل و غیر تعطیل و مناسبت‌های مختلف و حتی بلایای طبیعی به دور از خانواده، مردانه انجام وظیفه می‌نمایند، نیروهای جان بر کفی که به طور متوسط هر سه روز یک شهید در راه حفظ امنیت کشور و مبارزه با اشرار تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند.

امروز دشمن از تمام ابزارهای تبلیغاتی، نرم افزاری، سخت افزاری و اجتماعی خود استفاده می‌کند تا این نیروی ارزشمند را به چالش بکشد؛ و به دنبال ضعیف کردن نیروهایی است که مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی و حقوق ملت ایران هستند.

در حوادث اخیر دشمن از تمام امکانات تبلیغاتی و مزدوران آموزش دیده خود استفاده کرد تا با بهره گیری از احساسات پاک جوانان عزیز کشورمان به بهانه مرگ مرحومه مهسا امینی که موجب تأسف مردم شریف و همه مسئولین نظام گردید به خیال خام خود ضربه‌ای مهلک به قوای مسلح و جمهوری اسلامی وارد نماید، غافل از اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، قدردان فرزندان عزیز خود در فراجا و ارتش و سپاه و بسیج و سازمان‌های امنیتی می‌باشند. همانگونه که با حضور میلیونی خود در اقصی نقاط کشور، در روز ۲۸ صفر در محکوم نمودن اغتشاشات و آشوب‌های اخیر آن را به اثبات رساندند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا