فیلم رقصیدن زن برهنه ایرانی در تجمعات ! / بدون سانسور و شوک آور !


فیلم  رقصیدن زن برهنه ایرانی  در تجمعات ! / بدون سانسور و شوک آور !

اخبار 20:30 با تابو شکنی عجیب و برای اولین بار با انتشار فیلم هایی از برهنه شدن کامل زنان خارج و داخل ایران همه را شوکه کرد.

به گزارش رکنابه نقل از صدا و سیما، در این فیلم دیده می شود در میدان شهر برلین آلمان زنی برهنه شده و مورد تشویق قرار می گیرد ؛ خبرنگار اینترنشنال این اقدام را مطالبه زنان ایران می خواند.

همچنین در لندن زنی برهنه شده و می گوید ما صدای زنان ایران هستیم؛ در آمستردام هلند نیز زنی به نام نیلوفر فولادی در جمعیت برهنه شده که چندی پیش حجاب خود را در یکی از خیابان های انقلاب ایران از سر برداشته بود، حال نیز با شعار زن ، زندگی ، آزادی با ایرانی های مقیم هلند همراه شده است.

در روز های اخیر نیز در یکی از خیابان های ایران زنی با شعار آزادی برهنه می شود. اما روی دیگر ماجرا طور دیگری است، در میان تجمعات فیلم های مورد توجه قرار می گیرد که در آن برخی سعی دارند با شعار زن ، زندگی ، آزادی چادر را از سر خانم باحجابی بردارند و در بخش دیگری از ماجرای فیلمی منتشر شد در میان شعار هایشان مردان خواهان استفاده از آزادی زنان هستند و به آنها دست درازی می کنند که در نهایت به درگیری می انجامد.

انتشار این فیلم آن هم در صدا و سیما بعد از ماجرای قدیمی برلین که در آن هم یک زن و مرد برهنه شده و حتی رقصیدند حیرت آور بود. اخبار صدا و سیما 24 ساعت بعد از انتشار این فیلم بابت آن عذرخواهی کرد.

منبع صدا و سیما


حجم ویدیو: 26.20M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)