طلاق خانم بازیگر سرشناش بخاطر بغل کردن مرد نامحرم+ فیلم شوک آور


طلاق خانم بازیگر سرشناش بخاطر بغل کردن مرد نامحرم+ فیلم شوک آور

طلاق خانم بازیگر سرشناش بخاطر بغل کردن مرد نامحرم همه را شوکه کرد.

درخواست طلاق حادثه بالاخره به گوش رسید. آنطور که پیداست شایعه جدایی حادثه و محمت حقیقت داشته و بعد از ۴ ماه زندگی مشترک، حادثه در خواست طلاق داد.

گفته می شود دلیل طلاق بغل کردن خانم بازیگر در کنسرت بوده است.

طلاق خانم بازیگر سرشناش بخاطر بغل کردن مرد نامحرم+ فیلم شوک آور

خب همانطور که انتظار می‌رفت، حادثه با آن میزان آزادی و اخلاقی که داشت، به نظر تا همینجا هم خیلی خوب دوام آورد. مدتی بود که شایعه شد محمت و حادیثه با هم مشکل دارند و امروز از یک منبع خبری به گوش رسید که حادیثه طلاق می‌خواهد.

بعد از تغییر در پوشش حادثه در کنسرت‌هایش و تفاوت عقیده‌های او با خانواده شوهرش، پیش‌بینی می‌شد که این اختلاف پیش آمده و از یکدیگر جدا شوند. مدتی حلقه ازدواج محمت در دستش نبود و حادثه در کنسرت اخیرش با خواندن آهنگی گریه کرده بود و هواداران بر این باور بودند که آن‌ها اختلاف دارند. امروز نیز خبر درخواست طلاق از طرف حادثه تایید شد.

حادثه خواننده محبوب ترک است که بین ایرانیان نیز طرفداران بسیاری دارد. رفاقت نزدیک او با مورات بوز در برنامه او سس ترکیه باعث شده بود که تا مدت‌ها مخاطبان شایعه کنند آن دو در ارتباط هستند ولی هر دوی آن‌ها این خبر را رد کرده و در پاسخ به خبرنگاران می‌گفتند:

ما دوستان نزدیک هم هستیم.

قبل از محمت، حادثه با بازیگر ترک، کاعان ییلدیریم در ارتباط بود، اما آن‌ها از یکدیگر جدا شدند و خیلی زود حادثه با محمت ازدواج کرد. که به نظر این ازدواج سرانجامی نداشت.

محمت دینچرلر در رابطه با طلاق چه گفت؟

ادعا شده دلیل اینکه حادثه در خواست طلاق داد این بود که محمت در زندگی هنری، حادیثه را خیلی تحت فشار می‌گذاشت. محمت در پاسخ به این ادعاها بیانیهای نوشت:

فکر میکردم بهتره در مورد این موضوع که خیلی خصوصی و حساسه سکوت کنم. فکر میکنم در شرایط فعلی اگه در برابر این اتهامات سکوت کنم در حق خودم، خانواده ام و به ویژه ۱ سال گذشته ام که این همه زحمت کشیدم بی انصافیه. با وجود اینکه رابطه ای که با ارزش دادن زیاد به همدیگه شروع کردیم به پایان رسید، بلکه در طول دوران رابطه مون من کسی بودم که بیشترین حمایت را از زندگی هنری حادیثه داشتم. در حالیکه همه شاهد بودن من و خانواده ام با افتخار کنسرت های او را تماشا میکردیم و به موفقیت های او افتخار میکردیم، امروز از ادعاهای مطرح شده در تعجبم. پایان دادن به ازدواجمون نظر هر دوی ماست، تنها خواسته من اینه که این روند رو در چارچوب احترام به بهترین شکل برای هر کسی به پایان برسونیم. دیگه هیچ خواسته ای ندارم. برای بازگشت به دنیای خودم از همه خواهش میکنم به من و خانواده‌ام احترام بگذارند.


حجم ویدیو: 2.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار