کاهش بیکاری در بوشهر/ توزیع 2400 میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده


کاهش بیکاری در بوشهر/ توزیع 2400 میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده

بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از کاهش میزان بیکاری در استان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده در استان بوشهر توزیع شده است.

محسن پاپری زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی نیمه نخست سال جاری ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده در استان بوشهر بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع شده است.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر اعتبارات ارزش افزوده در استان اضافه کرد: در مجموع طی نیمه نخست امسال هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و ۶۱۳ میلیارد تومان به دهیاری‌های استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بیان کرد: نرخ بیکاری در استان بوشهر در بهار امسال با کاهش ۰.۴ درصدی به ۷.۴ درصد رسیده که پنج پله بهبود یافته است.

وی از افزایش ۱.۱ درصدی نرخ مشارکت اقتصادی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: استان بوشهر با چهار پله بهبود رد رتبه ۲۳ قرار گرفته است.

پاپری زارعی از برنامه‌ریزی برای کاهش نرخ بیکاری استان بوشهر به کمتر از چهار درصد خبر داد و خاطرنشان کرد: افزایش ۳ درصدی نرخ مشارکت اقتصادی برای سال آینده تعیین شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند