ارتقای کلینیک تخصصی کنگان به بیمارستان مطالبه بحق مردم است


ارتقای کلینیک تخصصی کنگان به بیمارستان مطالبه بحق مردم است

بوشهر- فرماندار شهرستان کنگان گفت: ارتقای کلینیک تخصصی تامین اجتماعی به بیمارستان مطالبه بحق مردم کنگان است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی صبح چهارشنبه در آئین معارفه سرپرست تأمین اجتماعی شهرستان کنگان اظهار داشت: انتظار می‌رود زمینه توسعه خدمات تأمین اجتماعی در این شهرستان فراهم شود.

وی، تغییر و تحولات مدیریتی را امری طبیعی دانست و افزود: امیدوارم با ورود افراد تازه نفس در چرخه مدیریتی شهرستان، شاهد رونق و توسعه در حوزه‌های مختلف باشیم.

فرماندار شهرستان کنگان تاکید کرد: یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان کنگان که در سفر استاندار بوشهر به آن اشاره شد، ارتقای کلینیک تخصصی بوعلی به بیمارستان بود.

وی گفت: شهرستان کنگان از لحاظ آمار بیمه شده تأمین اجتماعی در سطح قابل قبولی است و ارتقای کلینیک تخصصی به بیمارستان برای جامعه هدف تأمین اجتماعی ضروری است.

عباس دیری مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر در این مراسم، تعامل و ارتباط مستمر با مردم، دستگاه‌ها، کارفرمایان و بیمه شدگان را ضروری دانست و گفت: باید با افزایش تعامل از دیدگاه‌ها انتقادها و پیشنهادهای آنان در جهت اصلاح و بهبود امور استفاده شود.

در این مراسم داریوش حاجیانی به عنوان سرپرست جدید تأمین اجتماعی شهرستان کنگان معرفی و از خدمات رسول زارعی مدیر پیشین این نهاد نیز تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا