رابط: می دانستم در لیست مازاد استقلال هستم


رابط: می دانستم در لیست مازاد استقلال هستم

بازیکن سابق استقلال می گوید علاقه داشت به کارش در این تیم ادامه بدهد اما در لیست مازاد ریکاردو ساپینتو قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، فردین رابط جزو بازیکنانی بود که در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و در نهایت به تیم دالکرد سوئد پیوست. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: سه سال در لیگ برتر کم یا زیاد بازی کردم. در استقلال خیلی به من فرصت کمی رسید و در نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو بیشتر بازی کردم. دوست داشتم در استقلال بمانم و بازی کنم. همه رسانه ها در جریان بودند که من از دالکرد سوئد پیشنهاد داشتم اما استقلال رضایت نمی‌داد. این در حالی بود که من را در لیست مازاد گذاشته بودند و من هم از قبل با آن ها صحبت کرده بودم که از یک تیم در لیگ برتر آذربایجان پیشنهاد دارم ولی در نهایت با مشورتی که کردم تصمیم گرفتم به دالکرد که در لیگ یک سوئد است بروم. از وقتی به اینجا آمدم دو بازی در لیگ و جام حذفی انجام دادم.

او در خصوص اینکه مالکان باشگاه کرد هستند یا خیر ادامه داد: صاحبان باشگاه ۵۰ درصد در سوئد هستند و بقیه برای کردستان عراق هستند و من با مدیرعامل تیم حرف نزدم و مدیر برنامه ای که به باشگاه دالکرد مرتبط است، تمام کارهایم را انجام داد. اینجا ما مربی کرد و دو بازیکن ایرانی و بازیکنان خارجی داریم و حس خوبی دارد. در رختکن تیم می‌توانم کردی، فارسی و انگلیسی صحبت کنم و راحت‌تر هستم.

رابط: می دانستم در لیست مازاد استقلال هستم

این بازیکن در مورد این که به صورت قطعی از استقلال جدا شده یا قرضی عنوان کرد: من قطعی جدا شدم و رضایت نامه ام را در نهایت دادند. من از قبل اطلاع داشتم که در لیست مازاد قرار دارم. یکسری صحبت‌ها هست که نمی‌خواهم انجام دهم زیرا دوست ندارم حاشیه ایجاد شود. استقلال را قلبا دوست دارم ولی از قبل انتخابم را کردم و به دالکرد آمدم.

رابط در مورد سطح لیگ سوئد توضیح داد: من فکر نمی کردم سطح لیگ سوئد خیلی بالا باشد اما تاکتیکی خیلی خوب هستند. حتی در جام حذفی با یک تیم از دست سه سوئد بازی کردیم که قشنگ بازی می کردند. من هم در کل دو بازی انجام دادم. در بازی اول خیلی خوب نبودم اما در بازی دوم جا افتادم. با توجه به فنی که فوتبالیست‌های ایرانی دارند اگر به لیگهای اروپایی بیایند می‌توانند عالی کار کنند زیرا اینجا سطح تاکتیکی بالایی دارد. در کل در تیم‌های اسکاندیناوی شرایط مالی خوب نیست و قراردادها از دو هزار یورو شروع می‌شود اما برای دیده شدن و پیشرفت شرایط خوب است.

این بازیکن که ملی پوش امید نیز هست در خصوص شرایط امید ایران اظهار کرد: در آخرین اردو که داشتیم قصد داشتیم به مسابقات کشورهای اسلامی برویم که باشگاه‌ها همکاری نکردند و ما ۱۵ نفر بودیم. من هم در آن زمان می خواستم به سوئد بروم و به آقای مهدوی کیا گفتم که از آنجا به اردو ترکیه ملحق می‌شوم که در مجموع ۱۴ نفر شدیم که تیم ملی انصراف داد و اردوها نیز تا بعد از جام جهانی به تعویق افتاده‌اند. در حال حاضر آقای مهدوی کیا استعفا داده و منتظر هستیم ببینیم شرایط تیم ملی به چه صورت می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس