سعادت بشریت در پرتو انس با قرآن کریم محقق می شود


سعادت بشریت در پرتو انس با قرآن کریم محقق می شود

رضایی کوچی گفت: مسیر سعادت بشریت و زندگی توام با معنویت در این کتاب آسمانی آمده و راه رسیدن به سعادت با عمل به کلام خداوند در قرآن کریم هموار است.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: میزبانی استان فارس از پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» افتخاری است که نصیب این دیار شده و باید از این میزبانی در راستای تقویت معنویت و گسترش فرهنگ قرآن کریم در استان به ویژه سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران بهره ها برده شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بهره مندی از قرآن کریم و عمل به آیات نورانی کلام الله مجید، افزود: مسیر سعادت بشریت و زندگی توام با معنویت در این کتاب آسمانی آمده و راه رسیدن به سعادت با عمل به کلام خداوند در قرآن کریم هموار است.

وی با تاکید بر انس با قرآن کریم از دوران کودکی، تصریح کرد: مانوس شدن با قرآن کریم از دوران کودکی به تکامل انسان کمک کرده و آینده ای درخشان را برای افراد و جامعه رقم می زند.

رضایی کوچی تبیین و تفسیر آیات قرآن کریم به شیوه روان و ساده را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: درک آیات و تلاوت روزانه قرآن کریم در انس گرفتن با این کتاب آسمانی موثر بوده و ثمره آن نیز آرامش انسان و مزین شدن به معارف قرآن است.

وی همچنین نتیجه انس با قرآن را کسب آرامش و معنویت توام با ازدیاد ایمان برشمرد و اظهار کرد: عمل به قرآن کریم در مانوس شدن با این کتاب آسمانی موثر است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: انس با قرآن زمانی در وجود انسان تجلی پیدا می کند که آموزه های این کتاب آسمانی با زندگی اش عجین شده و تمام اعمال، رفتار، عقاید و افکارش بر اساس تعالیم قرآن باشد.

رضایی کوچی لازمه مانوس شدن با قرآن را تدبر در آیات کلام الله مجید برشمرد و تاکید کرد: همچنین معارف قرآن را باید با تدبر در این کتاب آسمانی به دست آورد و در زندگی جاری و ساری ساخت.

وی در پایان با قدردانی از عوامل برگزاری مسابقه قرآنی «مدها متان»، میزبانی این دوره از مسابقات توسط استان فارس را مایه افتخار اهالی این دیار عنوان کرد و بهانه ای برای برگزاری مسابقات قرآنی در سطح بین المللی در این استان شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»