برگزاری مجمع سلامت در تویسرکان


برگزاری مجمع سلامت در تویسرکان

همدان-مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: اواخر آبان ماه مجمع سلامت با حضور تمام اقشار مردم و افراد شاخص شهرستان در تویسرکان برگزار خواهد شد.

محمد ربیع یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر ادامه داد: سه چالش بزرگ حوزه سلامت در مجمع سلامت مطرح خواهد شد که یکی از این سه چالش موضوع غالب خواهد بود و حدود ۷۰۰ تا هزار نفر در این مجمع حضور خواهند داشت همچنین در کنار این مجمع نمایشگاه سلامت معرفی یک محصول سلامت محور انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه از ساخت ۱۸ واحد مسکن ویژه پزشکان در محوطه بیمارستان شهید سلیمانی خبر داد و تصریح کرد: ۳۵ واحد مسکونی پزشکان در بیمارستان ولی عصر (عج) فرسوده و قدیمی شده است که تجهیز، بهسازی و بازسازی آنها را در برنامه‌های اجرایی شبکه بهداشت و درمان تویسرکان قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان در ادامه بابیان اینکه فعلاً ۳۵ نفر متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی در شهرستان خدمت می‌کنند متذکر شد: بر اساس رایزنی‌هایی که با استان انجام شده است ارتوپد، چشم، اورولوژی، زنان، زایمان، گوش و حلق و بینی اضافه خواهد شد.

یگانه با بیان اینکه بیمارستان سردار سلیمانی به عنوان یک بیمارستان عمومی شامل بخش‌های داخلی، زنان-زایمان،نوزادان و اطفال،بخش جراحی، رادیولوژی، آزمایشگاه، سونوگرافی، ICU CCU و سایر بخش‌ها در آینده ساخته خواهد شد، ادامه داد: این بیمارستان ظرفیت ۱۱۰ تخت را دارد، همچنین بیمارستان ولیعصر (عج) به یک بیمارستان تخصصی تبدیل خواهد شد که شامل بخش‌های داخلی، اعصاب و روان، اورژانس و بخش عمومی می‌گردد و ظرفیت ۶۰ تخت را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون