برنامه‌ فعال کردن چاه‌های غیرفعال مسجدسلیمان تدوین شود


برنامه‌ فعال کردن چاه‌های غیرفعال مسجدسلیمان تدوین شود

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان اهتمام بیشتر مسئولان را برای به سرانجام رساندن پروژه‌های تولیدی یا مرتبط با تولید نفت و گاز را خواستار شد و اظهار...

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان اهتمام بیشتر مسئولان را برای به سرانجام رساندن پروژه‌های تولیدی یا مرتبط با تولید نفت و گاز را خواستار شد و اظهار کرد: باید با استفاده از واقعیت‌های میدانی، در ادبیات رفتار کاری، تغییر ایجاد کرده و سرعت اجرای پروژه‌ها شتاب بیشتری پیدا کند تا از اتلاف منابع جلوگیری به‌عمل آید.

وی با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابعه یک بنگاه بزرگ اقتصادی هستند که نقش بزرگی در اقتصاد کشور ایفا می‌کنند، اظهار کرد: ضرورت دارد برنامه‌ریزی‌ها و طراحی تأسیسات به‌صورت منسجم و یکپارچه انجام شود.

ضرورت توجه به محیط پیرامونی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به نقش این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان و ذی‌نفعان گفت: اگر می‌خواهیم به‌عنوان یک صنعت پیشرو در منطقه اثرگذار باشیم، باید در بحث‌های زیرساختی به توسعه محیط‌های پیرامونی صنعت نفت توجه جدی‌تری داشته باشیم.

دانشی با عنوان اینکه خواست و اراده مدیران صنعت نفت به‌عنوان بخشی از دولت خدمت‌گزار کسب رضایت‌مندی عمومی است، افزود: نگاه و هدف‌مان توسعه زیرساخت‌های اجتماعی و اثربخشی عمقی خدمات است، از این رو به دنبال آن هستیم با شناسایی ظرفیت‌ها، آنها را به‌عنوان پروژه‌هایی برای ارائه خدمات مسئولیت اجتماعی تعریف و تصویب کنیم تا رضایت حداکثری شهروندان حاصل شود.

تحقق بیش از ۱۰۳ درصد برنامه تولید

علیرضا هیهاوند، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان هم در این نشست از تحقق ۱۰۳.۶ درصدی برنامه تعهد شده تولید نفت و گاز در این شرکت در بازه زمانی شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: دست‌یابی به رکوردی بالاتر از تولید تعهد شده، نشانه همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های عملیاتی و غیرعملیاتی و در مجموع حاصل زحمات و تلاش‌های کارکنان این دو شرکت است.

وی فرسودگی ناوگان خودرویی را از دیگر چالش‌های این شرکت برشمرد و تصریح کرد: با توجه به گستردگی حوزه عملیاتی و کوهستانی بودن تأسیسات فرآورشی و قرار گرفتن چاه‌ها و خطوط لوله در مسیرهای سخت‌گذر کوهستانی ضرورت دارد ناوگان خودرویی سبک و سنگین ترابری این شرکت تجهیز و نوسازی شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش کارکنان و با وجود همه محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا در شش ماهه نخست امسال توانستیم ۱۳۱ هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان برنامه‌ریزی و به انجام برسانیم.

هیهاوند با اشاره به اینکه شکل‌گیری شهر مسجدسلیمان با شروع فعالیت‌های صنعت نفت در این منطقه مقارن بوده است، گفت: هرچند نهادهای خدمت‌رسان در این منطقه مستقر هستند، اما به‌دلیل شرکت - شهر بودن منطقه، توقع و انتظارها از صنعت نفت برای ارائه خدمات در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی در سطح بالایی قرار دارد که محدودیت‌های قانونی و کمبود امکانات سبب شده خدمات در حد مقدورات ارائه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی