ارتقاء فورد برانکو رپتور توسط هنسی با 500 اسب بخار قدرت


هنسی در جدیدترین پروژهٔ تیونینگ خود سراغ فورد برانکو رپتور رفته است. این خودرو که ولوسی‌رپتور ۵۰۰ برانکو نام گرفته، همان‌طور که از نامش پیدا است، ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این نیرو توسط همان پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربوی برانکو رپتور تولید می‌شود...

هنسی در جدیدترین پروژهٔ تیونینگ خود سراغ فورد برانکو رپتور رفته است. این خودرو که ولوسی‌رپتور ۵۰۰ برانکو نام گرفته، همان‌طور که از نامش پیدا است، ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این نیرو توسط همان پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربوی برانکو رپتور تولید می‌شود که البته هنسی آن را به فیلتر هوای ارتقاءیافته، اینترکولر ظرفیت بالا و سیستم مدیریت موتور ارتقاءیافته مجهز کرده است. به لطف این تغییرات، گشتاور موتور هم حالا به ۷۴۶ نیوتن متر افزایش پیدا کرده که میزان قابل‌توجهی از گشتاور ۶۰۰ نیوتن متری نسخهٔ استاندارد بیشتر است.

ارتقاء فورد برانکو رپتور توسط هنسی با 500 اسب بخار قدرت

جان هنسی در مورد ولوسی‌رپتور ۵۰۰ برانکو می‌گوید:

خریداران ما از طرفداران بزرگ برانکو هستند اما از همان روز اول از ما قدرت بیشتر و پرفورمنس بهتری می‌خواستند. نسخهٔ رپتور فورد پیشرفت بزرگی است اما پیشرانه پتانسیل بیشتری دارد

البته این برانکو غیر از پیشرانه در قسمت‌های دیگری هم تغییراتی را تجربه کرده و به سپرهای جدید، رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی ۱۰ پره با لاستیک‌های ۳۷ اینچی، گرافیک هنسی هرتیج روی بدنه، نشان‌های ولوسی‌رپتور ۵۰۰ برانکو و… مجهز شده است.

ارتقاء فورد برانکو رپتور توسط هنسی با 500 اسب بخار قدرت

این تغییرات مجموعاً ۳۲,۹۵۰ دلار به قیمت پایهٔ ۷۳,۷۸۰ دلاری برانکو رپتور استاندارد اضافه می‌کند و قیمت کلی خودرو را به ۱۰۶,۷۳۰ دلار می‌رساند. هنسی این ماشین را با گارانتی سه‌ساله یا ۵۸ هزار کیلومتری ارائه می‌کند.

ارتقاء فورد برانکو رپتور توسط هنسی با 500 اسب بخار قدرت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا