اولیور کان:/ ما و دورتموند شانس جذب رونالدو را رد کردیم


اولیور کان:/ ما و دورتموند شانس جذب رونالدو را رد کردیم

الیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، فاش کرد آنها درباره جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، صحبت کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به عدم راهیابی منچستریونایتد به لیگ قهرمانان، کریستیانو رونالدو در تمام طول فصل تابستان به دنبال جدایی از این باشگاه بود. در این بین نام باشگاه های زیادی مطرح شد و به نظر می رسد بایرن مونیخ و دورتموند نیز مورد توجه ژرژ مندس و رونالدو قرار داشتند. اما در نهایت این ستاره پرتغالی با هیچ تیمی به توافق نرسید و در اولدترافورد ماندگار شد. حالا اولیور کان فاش کرد آنها در این رابطه در داخل باشگاه مذاکره کرده اند و نتیجه منفی بوده است.

اولیور کان:/ ما و دورتموند شانس جذب رونالدو را رد کردیم

اولیور کان گفت: "ما به شکل کوتاهی در بایرن مونیخ در مورد انتقال کریستیانو رونالدو صحبت کردیم و احتمالا این اتفاق در دورتموند نیز رخ داده است. درباره خودمان باید بگویم که ما تصویر بزرگی را برای بوندسلیگا متصور هستیم و البته که یک عامل مهم برای جلب توجه هواداران در جهان به لیگ آلمان، انتقال فوق ستاره هایی مانند کریستیانو رونالدو بوده و او یکی از بهترین های دهه گذشته لقب گرفته است. اما ما به سرعت شانس جذب این بازیکن را رد کردیم.

احتمال انتقال جود بلینگهام، هافبک انگلیسی دورتموند؟ من فکر می کنم بلینگهام بازیکن فوق العاده ای است. با این حال و با در اختیار داشتن جاشوا کیمیش، لئون گورتزکا، مارسل سابیتزر و رایان گراونبرخ، ما به خوبی در این پست بازیکن در اختیار داریم و بنابراین اصلا نگران نیستیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟