آغاز طرح‌های فروش بدون قرعه کشی محصولات سایپا ویژه شهریور 1401


سایپا طرح‌های فروش بدون قرعه کشی محصولات خود را از فردا آغاز می‌کند.در طرح فروش فوری و فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خودرو خوردوهای شاهین G، سایپا ۱۵۱ SE با موتورM13، کوییک پلاس با پیربکس اتوماتیک، کوییک R با...

سایپا طرح‌های فروش بدون قرعه کشی محصولات خود را از فردا آغاز می‌کند.

در طرح فروش فوری و فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خودرو خوردوهای شاهین G، سایپا ۱۵۱ SE با موتورM13، کوییک پلاس با پیربکس اتوماتیک، کوییک R با گیربکس اتوماتیک و کوییک R با گیربکس معمولی با موعد تحول ۳۰ تا ۹۰ روز کاری عرضه می‌شود.

همچنین در طرح پیش یکساله ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خودروهای شاهین، ساینا S، کوییک S، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک R با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی، کویی ک R با گیربکس معمولی و سایپا ۱۵۱ SE با موتورM13 را با موعد تحویل بین دی۱۴۰۱ تا تیر ماه ۱۴۰۲ عرضه می‌کند.

متقاضیان محترم از ساعت ۱۱ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام / پیش ثبت نام اقدام نمایند.

لازم بذکر است امکان پیش ثبت نام در طرح های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت ۷ روز فعال بوده و در خصوص ثبت نام سایر روش‌های فروش تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام وجود دارد.

آغاز طرح‌های فروش بدون قرعه کشی محصولات سایپا ویژه شهریور 1401

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟