لیگ برتر والیبال| شکست نیان الکترونیک در رشت با حضور موسوی/ هراز از سد گنبد گذشت


لیگ برتر والیبال| شکست نیان الکترونیک در رشت با حضور موسوی/ هراز از سد گنبد گذشت

تیم‌های فولاد سیرجان، هورسان رامسر و هراز آمل در هفته دوم لیگ برتر والیبال موفق به شکست حریفان خود شدند تا سیرجان همچنان در صدر بماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز (چهارشنبه 13 مهرماه) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای رشت، سیرجان، اردکان، تهران، گنبد و ارومیه بدون حضور تماشاگران پیگیری می‌شود.

در دومین مسابقه هفته دوم لیگ برتر مردان تیم‌های هورسان رامسر و نیان الکترونیک خراسان در سالن شهدای رشت به مصاف یکدیگر رفتند و هورسانی‌ها 3 بر یک به پیروزی رسیدند.

نماینده خراسان در ست دوم این مسابقه 25 بر 20 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 18 نتیجه مسابقات را واگذار کرد تا دومین شکست خود را تجربه کند. محمد موسوی، ستاره پیشین تیم ملی برای نخستین بار در این فصل برای نیان الکترونیک بازی کرد.

شاگردان رحمان محمدی‌راد با کسب این برد که دومین پیروزی هورسان در این فصل است، 6 امتیازی شدند.

در دیگر مسابقه این هفته، تیم فولاد سیرجان ایرانیان صدرنشین این رقابت‌ها میزبان سایپا در سالن امام علی (ع) شهر سیرجان بود. شاگردان سعید رضایی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 21 نارنجی‌پوشان سایپا را شکست دادند و به دومین برد خود دست یافتند.

تیم هراز آمل نیز در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 16، 28 بر 26 و 31 بر 29 شهرداری گنبد را شکست داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟