حسینی: اولویت مسئولان با تیم ملی است و خودمان را باید هماهنگ کنیم


حسینی: اولویت مسئولان با تیم ملی است و خودمان را باید هماهنگ کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سعی کردیم با توجه به مهلت کم، خوب ریکاوری کرده و بازیکنان را آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: سعی کردیم با توجه به مهلت کم خوب ریکاوری کرده و بازیکنان را آماده کنیم. امیدوارم از اشتباهات گذشته درس بگیریم و کمتر دچار اشتباه شویم. می‌خواهیم فوتبال خوبی را انجام دهیم و امتیازی خوبی بگیریم چون شرایط برای ما در غیر این صورت سخت خواهد شد.

وی در مورد برگزاری بازی‌های پیکان و دیگر تیم‌ها مثل هوادار در ورزشگاه پاس قوامین تصریح کرد: این موضوع مربوط به تصمیم‌گیری باشگاه می‌شود. به مجموعه ورزشگاه پاس قوامین خسته نباشید می‌گویم که شرایط را برای میزبانی ما مهیا می‌کنند اما واقعا زمین این ورزشگاه کیفیت بسیار بدی دارد. در بازی سپاهان برابر هوادار، سرمربی سپاهان با وجود برتری تیمش فقط درباره زمین صحبت کرد. باز هم به مسئولان این مجموعه خسته نباشید می‌گویم ولی واقعیتش را بخواهید زمین کیفیت خوبی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: خوب یا بد اطاعت کرده و با شرایط تطبیق می‌دهیم. با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم، اولویت مسئولان با تیم ملی است و خودمان را باید هماهنگ کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر