شهبازیان: بردن گل‌گهر در سیرجان 6 امتیازی بود/ حواس فولاد به محرومیت ساپینتو هست


شهبازیان: بردن گل‌گهر در سیرجان 6 امتیازی بود/ حواس فولاد به محرومیت ساپینتو هست

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال رفته رفته جلو می‌رود و شکست گل‌گهر در سیرجان پیروزی شیرینی برای آبی‌پوشان بود.

سبو شهبازیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان و تقابل روز جمعه برابر فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. من چند بازی این تیم را دیده بودم و آنها تیم بسیار خوبی دارند. استقلال پیروزی شیرینی بدست آورد و این برد حکم 6 امتیاز را داشت. با توجه به شکست پرسپولیس برابر تراکتور تبریز، شرایط برای استقلال در بالای جدول خوب شد تا بتواند با روحیه‌ای خوبی آماده بازی با فولاد خوزستان شود. فولاد هم یکی از تیم‌های خوب لیگ است و بازیکنان استقلال باید بازی با گل‌گهر را فراموش کنند و به فکر استفاده از شرایط میزبانی برای شکست فولاد باشند.

وی در مورد تأثیر محرومیت ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در این دیدار تصریح کرد: هر جای دنیا، نبود سرمربی تأثیرگذار خواهد بود اما قطعا کمک‌ها سیستم و دستورات سرمربی را به بازیکنان انتقال می‌دهند. حواس فولاد به غیبت ساپینتو کنار خط هست اما فکر نمی‌کنم نبود او مشکلی در روند بازی استقلال داشته باشد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: گفته بودم استقلال از هفته پنجم، ششم روند بهتری خواهد گرفت. مربیان خارجی برای پیاده کردن ایده‌های خود نیاز به زمان دارند. استقلال رفته رفته جلو می‌رود. فراموش نکنیم بردن گل‌گهر در سیرجان کار راحتی نبود که استقلال موفق به این کار شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج