فعالیت 40 تیم امدادی در خوی/تعیین 3 نطقه برای اسکان اضطراری


فعالیت 40 تیم امدادی در خوی/تعیین 3 نطقه برای اسکان اضطراری

ارومیه - مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از فعالیت ۴۰ تیم امدادی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد.

شهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تعداد تیم‌های عملیاتی و امدادی در مناطق زلزله زده خوی به ۴۰ تیم رسید، افزود: ۱۲۰ امدادگر در قالب این تیم‌ها مشغول امدادرسانی به زلزله زدگان در خوی هستند.

وی با اشاره به تعیین ۳ نقطه برای اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده خوی افزود: سه نقطه برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان این شهرستان خوی تعیین شده که ۲ نقطه در داخل شهر دیزج و یک نقطه هم در روستای مرتضی قلی کندی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، چادرهای امدادی در این سه نقطه توسط امدادگران در حال برپایی است و علاوه بر آن، چادرهایی نیز در بین شهروندان و روستاییان آسیب دیده از زلزله توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: خانواده‌هایی که منزل آنها آسیب ۱۰۰ درصدی دیده یا غیرقابل سکونت است، در این مناطق اسکان داده خواهند شد.

میرزایی اظهار کرد: حضور گرم مسؤولان و امدادگران در صحنه و همکاری و همفکری موجب شده تا به نحو احسن امدادرسانی انجام شود و مشکل خاصی در این خصوص نداشته باشیم.

وی با اشاره به امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله یادآور شد: اقلام زیستی و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته توسط امدادگران در منطقه توزیع خواهد شد.

میرزایی گفت: همچنین از فردا، تیم‌های حمایتی در منطقه حضور پیدا خواهند کرد و اقدامات حمایتی لازم را از خانواده‌های زلزله زده را آغاز می‌کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان خوی، معین حوادث شمال آذربایجان غربی بوده از نظر اقلام و تجهیزات امدادی هیچ مشکل و کمبودی نداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس