عطایی: برای قضاوت زود است/ از عملکرد شاگردانم رضایت دارم


عطایی: برای قضاوت زود است/ از عملکرد شاگردانم رضایت دارم

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: برای قضاوت درمورد شرایط تیم و عملکرد بازیکنان زود است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سالن المپیک شهر گنبد میزبان پنجمین مسابقه هفته دوم لیگ برتر بود و تیم لبنیات هراز آمل موفق به شکست سه بر صفر نماینده گنبد شد. شاگردان بهروز عطایی در نخستین بازی امسال خود با امتیازهای 25 بر 16، 28 بر 26 و 31 بر 29 حریف خود را شکست دادند و به اولین برد خود دست یافتند.

بهروز عطایی سرمربی هراز آمل از عملکرد شاگردان تیمش ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: هفته های آغازین لیگ برای ارزیابی دقیق از وضعیت تیم ها کمی زود است. هنوز تیم ها و بازیکنان خود را بدرستی پیدا نکرده اند و این طبیعی است.

عطایی در ادامه گفت: تیم لبنیات هراز آمل نسبت به فصل گذشته تغییرات محسوسی داشته و قطعا هفته به هفته بهتر و روان تر بازی خواهد کرد. در بازی امروز مقابل شهرداری گنبد اگرچه اولین بازی لیگ برای تیم ما بود، اما انسجام و هماهنگی داخل میدان بچه ها فراتر از انتظار بود. آنها بخوبی خود را در میدان پیدا کردند و طبق برنامه پیش رفتند.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل از تیم مقابل هم تمجید کرد. او گفت: با اینکه در ست اول به راحتی پیروز شدیم ، اما در ست دوم و سوم کمی به زحمت افتادیم و گنبد بار دیگر نشان داد در هر شرایطی تیم "بدقلق" و "بدببازی" است.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا