فرصت حضور قاریان مسجدی بیشتری در «مدهامتان» فراهم شود


فرصت حضور قاریان مسجدی بیشتری در «مدهامتان» فراهم شود

شاه میوه اصفهانی گفت: ساز و کاری باید ایجاد شود که شرکت کنندگان عضو رسمی کانون فرهنگی هنری مساجد باشند و شاهد حضور قاریان مسجدی در «مدهامتان» باشیم.

غلامرضا شاه میوه اصفهانی، با اشاره به رقابت های پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: تلاوت و حفظ قرآن و مسابقات قرآنی در کشور وسیله و ابزاری برای انس با قرآن کریم است.

داور مسابقات قرآنی «مدهامتان» افزود: ثمره انس با قرآن عمل به قرآن است و موجب می شود آموزه های قرآنی در زندگی فرد جاری شود و جامع عمل بپوشد.

وی اضافه کرد: اگر فقط در حد قرائت و حفظ قرآن توقف کنیم مانند این است که از یک باغ زیبا فقط منظره بیرونی آن نصیب ما شود و تامل در مفاهیم قرآنی موجب ایجاد فرهنگ قرآنی می شود.

شاه میوه اصفانی تاکید کرد: «مدهامتان» در جذب نسل نوجوان و جوان موثر است و اگر «مدهامتان» به منتخبان کانون های فرهنگی هنری مساجد اختصاص یابد تاثیرگذارتر است اما اگر سایر قاریان هم به اسم کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسابقات شرکت کنند شاهد تاثیر این مهم نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: ساز و کاری باید ایجاد شود که شرکت کنندگان عضو رسمی کانون فرهنگی هنری مساجد باشند و شاهد حضور قاریان مسجدی در «مدهامتان» باشیم.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید