منطق حجاب درست تبیین نشده است/ امام زمان(عج) صاحب نظام و انقلاب است/


منطق حجاب درست تبیین نشده است/ امام زمان(عج) صاحب نظام و انقلاب است/

یک استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امام زمان(عج) برای شیعیان همواره دعا می‌کنند، گفت: باید مشی خود را به گونه‌ای قرار دهیم که مورد رضایت امام عصر(عج) باشد و حتما ایشان ما را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی در برنامه «قرار ما» که در سالروز شهادت امام حسن عسرکی(ع) از مسجد مقدس جمکران درشبکه یک سیما پخش شد، با بیان اینکه برای پیشرفت در امور مادی و معنوی نیازمند برنامه کامل و جامع و اسوه و الگو هستیم، اظهار کرد: جامع و کامل ترین دستورالعمل ها در سیره و سنت ائمه معصومین(ع) وجود دارد و همه نیازهای زندگی ما در کلام ائمه اطهار(ع) بیان شده است.


وی با اشاره به بیانات ناب وجود مبارک امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: هیچ عبادتی مثل نماز به ما انرژی مثبت، آرامش درونی و قلبی نمی دهد و در شرایط کنونی اقامه نماز می تواند موجب شکست شیطان شود.


استاد حوزه علمیه قم کنترل خشم را از دیگر توصیه های امام حسن عسکری(ع) دانست و یادآور شد: فهم و آگاهی پیدا کردن در دین از دیگر توصیه های این امام همام است؛ اگر دین به حفظ حجاب و پرهیز از بی حجابی تاکید دارد قطعا منطق محکم پشت آن است البته این منطق به درستی تبیین نشده است.


وی با بیان اینکه در قرآن کریم دستورات بسیاری برای آبادی دنیا و آخرت وجود دارد، اضافه کرد: انتظار فرج از مسائل مهمی است که باید همواره نسبت به آن اهتمام داشته باشیم و البته انتظار فرج به معنی فراهم کردن مقدمات ظهور است.


حجت الاسلام والمسلمین مومنی با اشاره به اینکه امام زمان(عج) برای شیعیان همواره دعا می کنند، ادامه داد: باید مشی خود را به گونه ای قرار دهیم که مورد رضایت امام عصر(عج) باشد و حتما ایشان ما را مورد حمایت خود قرار می دهند.


وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت در دست ماست، یادآور شد: چرا شاهد هستیم که برخی ها به این امانت خیانت می کنند؛ نباید نماینده مجلسی که به اغتشاشات دامن زد، به مجلس راه داده شود.


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه برخی ها با وجود سخنان قاطعانه مقام معظم رهبری همچنان موضع دوپهلو اتخاذ کردند، خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) صاحب این نظام و انقلاب است و اگر کسی اقتدار جامعه را زیرسوال می برد بر اساس دستور قرآن کریم نباید در برابر آن سکوت کرد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت