پوکو X5، نسل جدید میان‌رده‌های شیائومی، در راه است


پوکو X5، نسل جدید میان‌رده‌های شیائومی، در راه است

جدیدترین اطلاعات فاش‌شده حاکی از آن است که پوکو X5 به‌منظور رفع مشکلات نسل پیشین خود، یعنی Poco X4 Pro، پا به دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد گذاشت.

پوکو X4 پرو در ماه فوریه به‌عنوان جانشین Poco X3 Pro وارد بازار شد. درحالی‌که گزینه‌ی دومی به‌لطف نسبت قیمت به عملکرد میان خریداران بسیار محبوب بود، Poco X4 Pro بسیاری را ناامید کرد. حال به‌گزارش notebookcheck، شیائومی در حال تولید نسل بعدی این خانواده با نام Poco X5 است تا مشکلات مدل قبلی را رفع کند.

شیائومی امسال موفق نشد نسخه‌ی استاندارد پوکو X4 را عرضه‌ کند؛ بنابراین، از راه رسیدن نسل جدید این خانواده جالب به‌نظر می‌رسد. باید به این نکته مهم اشاره کرد که شایعات اولیه Poco X4 Pro را Poco X4 می‌نامیدند؛ درنتیجه، امکان دارد در آینده‌ شاهد نسخه‌ی پروی پوکو X5 باشیم.

ظاهراً قرار است پوکو X5 به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی مجهز شود. احتمال دارد طرفداران نبود نمایشگر AMOLED را مشکلی بزرگ بدانند. همچنین، در این دستگاه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ به‌کاررفته در نسل پیشین جای خود را به اسنپدراگون 778G+ خواهد داد.

در‌نهایت، باید گفت ظاهراً این گوشی میان‌رده در پایگاه داده IMEI شیائومی با شماره‌های مدل «220101320C» و «220101320G» و «220101320I» به‌ترتیب برای مدل‌های چینی و جهانی و هندی فهرست شده و مدل چینی آن Redmi است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا