حمله ایتالیایی به رافینیا: فقط دود است، دریغ از آتش!


حمله ایتالیایی به رافینیا: فقط دود است، دریغ از آتش!

بعد از دیدار شب گذشته بارسلونا و اینتر، رسانه‌های ایتالیایی انتقادهای زیادی از رافینیا، ستاره برزیلی بارسا، کرده و او را بدترین بازیکن بارسلونا در این بازی می‌دانند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان به ایتالیا رفت تا در خانه اینتر با این تیم بازی کند. با اینکه پیش از این مسابقه گفته می‌شود رافینیا به دلیل مصدومیت به میدان نخواه رفت ولی ستاره برزیلی از آغاز برای کاتالان‌ها به میدان رفت.

اما عملکرد ضعیف رافینیا در مقابل اینتر با انتقادهای زیادی مواجه شده است. رسانه‌های ایتالیایی در بررسی دیدار بارسا و اینتر تندترین انتقادها را به عملکرد این ستاره برزیلی وارد کردند و مدعی شدند او بازیکنی در حد بارسا نیست.

رافینیا که امسال تابستان از لیدز به بارسا پیوست در بازی دیشب به عنوان وینگر چپ به میدان رفت. این ستاره برزیلی تا کنون نتوانسته با پیراهن تیم جدیدش آنطور که انتظار می‌رفت بدرخشد. او در 9 بازی برای بارسلونا تنها موفق به زدن یک گل شده است.

حمله ایتالیایی به رافینیا: فقط دود است، دریغ از آتش!

این ستاره برزیلی که در دیدار دیشب بارسا و اینتر از آغاز به میدان رفته بود در دقیقه 64 به دستور ژاوی تعویض شد. دو روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت که معتبرترین رسانه‌های ورزشی ایتالیا هستند در بررسی عملکرد بازیکنان بارسا به رافینیا امتیازی پایین داده و او را بدترین بازیکن بارسلونا معرفی کردند.

گاتزتا در گزارش خود درباره این ستاره برزیلی نوشت:" رافینیا هرگز برای اینتر خطرساز نشد، او بدون هدف از کنار به سمت مرکز حرکت می‌کرد ولی نه شوت می‌زد و نه پاس خوبی برای دیگر مهاجمین ساخته و پرداخته می‌کرد". این روزنامه می‌گوید تصمیم ژاوی برای تعویض او در دقیقه 64 دیرهنگام بود و او باید زودتر از زمین بیرون می‌رفت.

حمله ایتالیایی به رافینیا: فقط دود است، دریغ از آتش!

هر دو روزنامه ایتالیایی به عملکرد رافینیا نمره 5 از 10 دادند. کوریره هم در بررسی او نوشت:" رافینیا بیشتر دود بود تا آتش. او در تمام مدتی که در زمین بود حتی یک بار هم نتوانست از ماتئو دارمیان عبور کند".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !