بهترین زمان سفر به تایلند با خرید تور بانکوک و تور پاتایا


بهترین زمان سفر به تایلند با خرید تور بانکوک و تور پاتایا

شهر بانکوک ، در راستای تاریخ ، فرهنگ ، سنت ها و زیبایی های معماری ؛ چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهر بانکوک ، در راستای تاریخ ، فرهنگ ، سنت ها و زیبایی های معماری ؛ چیزهای زیادی برای ارائه دارد. با بازدید از معابد ، فروشندگان مواد غذایی و بازارهای خرید، اوقات هیجان انگیز و پر از ماجرایی را تجربه خواهید کرد. بسیاری از مردم ، تور بانکوک را دوست دارند ؛ زیرا حتی اگر به طور مداوم شهر و مکان‌ها را کاوش کنید ، باز هم نمی توانید به طور کامل از آن بازدید کنید. یکی از مکان های بی نظیری که همواره در تایلند سر و صدا به پا می کند ، پاتایا است. با رزرو تور پاتایا ، به منبع بی کرانی از ناشناخته ها دست پیدا خواهید کرد. تور پاتایا ، جایی است که خیابان های رنگارنگ و مدهوش کننده ، طبیعت بکر و دست نخورده و مردمانی مهربان را ملاقات خواهید کرد. با مشاورین نوید گشت می توانید بهترین تورهای آسیایی و تورهای اروپا و آمریکا از جمله تور بارسلون و تور برزیل و غیره را رزرو کنید و سفری بی نظیر را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به تایلند با خرید تور بانکوک و تور پاتایا

مهمترین جاذبه های گردشگری بانکوک

متوجه خواهید شد که سفر به داخل بانکوک بسیار آسان است و قطار داخل شهری ، این کار را مانند آب خوردن می کند. دلایل متعددی برای بازدید از تور بانکوک وجود دارد ؛ اما در این مقاله ، قصد داریم تا مهمترین آنها را برای شما عزیزان شرح دهیم. کاخ بزرگ در بیش از ۵۴ هکتار واقع شده است و زمانی خانه خصوصی سلطنت تایلند بود. کاخ بزرگ در سال 1782 ساخته شد و اکنون به دلیل داشتن دیوارهای طلاکاری شده ، مجسمه های بودایی و نقاشی های استادانه ، پربازدیدترین جاذبه تور بانکوک است. معبد بودای زمرد نیز با نام Wat Phra Kaew شناخته می شود و محبوب ترین معبد در این کاخ است. در امتداد یکی از دیوار های داخلی ، نقاشی دیواری از رامایانا را خواهید دید که طولانی ترین نقاشی دیواری در جهان است. اگر به تور بانکوک علاقه دارید و به دنبال یک تعطیلات دست جمعی و خانوادگی می گردید ؛ پیشنهاد می کنیم که به وب سایت navidgasht.com مراجعه کرده و انواع تور پاتایا و تور بارسلون را نیز مشاهده کنید.

غذاهای خیابانی بانکوک را امتحان کنید

بانکوک به خاطر غذاهای خیابانی اش معروف است. از مکان هایی مانند بازار شبانه Patpong یا بازار شناور Damnoen Saduak دیدن کنید ؛ مطمئن باشید که از تنوع طعم و مزه آن نا امید نخواهید شد. غذاهای تایلندی دارای پنج طعم مختلف در هر غذا هستند که عبارتند از تند ، شور ، شیرین ، ترش و تلخ. برخی از بهترین غذاهای خیابانی عبارتند از ؛ رشته فرنگی برنج تایلندی ، سالاد پاپایا ، سیخ های گوشت ترشی و کبابی و دسرهای متعدد تایلندی. بازار های خرید زیادی در بانکوک وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید. شما می توانید از میان بازارهای روباز ، میدان های خرید گران قیمت یا بازارهای شناور معتبر ، یکی را انتخاب کنید. اگر به یکی از بازارهای شناور سر بزنید ، بازرگانانی را خواهید دید که با قایق های چوبی کوچک خود در کنار آب پارو می زنند ؛ این قایق ها با تمام اقلامی که می فروشند پر خواهند شد. تمامی این جذابیت و تجربه های جدید را در تور بانکوک پیدا خواهید کرد.

بهترین زمان سفر به تایلند با خرید تور بانکوک و تور پاتایا

دلیل محبوبیت روز افزون رزرو تور بارسلون

مطمئناً برای مدت طولانی ، آرزوی بازدید از بارسلون را داشتید و اکنون زمان آن رسیده است که برای این سفر برنامه ریزی کنید. اما شاید با خود بپرسید که آیا ارزش آن را دارد ؟ در منطقه کاتالونیا ، در ساحل شرقی اسپانیا ، بارسلونا شهری پر جنب و جوش است که به دلیل معماری استثنایی ، هنرهای عجیب و غریب و صحنه‌ های آشپزی لذیذ شهرت دارد. توصیه می‌ کنیم که در فصل بهار از بارسلونا بازدید کنید ، زیرا هوا معتدل با آفتاب فراوان است و در عین حال ، جمعیت کمتری در آنجا وجود داشته و فرصت‌ هاب عکاسی بیشتری برایتان مهیا خواهد بود. بارسلونا یک مقصد توریستی محبوب و مکانی برای رویا پردازانی است که از یک رستوران تاپاس خوب ، فضای سبز فراوان و همچنین خیابان‌ های پیچیده و اروپایی لذت می‌ برند. ما می دانیم که شما بارسلونا را دوست خواهید داشت ، چه کسی دوست ندارد که در ساگرادا فامیلیا شگفت زده شود و غذا های عالی بخورد و مجموعه وسیعی از آثار هنری پابلو پیکاسو را در موزه پیکاسو ببیند ؟ تمامی اینها در تور بارسلون مهیا خواهد بود.

بهترین زمان سفر به تایلند با خرید تور بانکوک و تور پاتایا

معماری عجیب و غریب به همین جا ختم نمی شود ؛ سانتا ماریا دل مار ، نمونه بارز یک کلیسای گوتیک خیره کننده است و ساختمان های مهم مدرنیستی دیگر مانند Casa Amatller نیز مکان های چشمگیری هستند که جادوی بارسلونا را آشکار می کند. در اطراف بلوارهای بزرگ قدم بزنید و تأثیر فرانسوی ها را در این مکان احساس کنید یا مسیر خود را در اطراف شهر قدیمی که در آن می توانید از تأثیرات ایتالیایی در سراسر خیابان های کوچک تنفس کنید را بپیمایید. تور بارسلون ، یک بازی جذاب با روح و روان است. وقتی صحبت از معماری به میان می آید ، نام بارسلونا و فرهنگ کاتالان ها می‌ درخشد. آیا می دانستید برای بازدید از بارسلونا باید مایو خود را همراهتان ببرید ؟ ساحل دریا که دارای سواحل شنی خاص خود است ، تقریباً همیشه در طول ماه‌های تابستان شلوغ است. زمانی که بازدیدکنندگان و مردم محلی به طور یکسان آفتاب اسپانیایی را می‌خورند و تا غروب می‌نوشند کوکتل می‌نوشند. از ساحل نزدیک بارسلونتا دیدن کنید یا یک سفر یک روزه به کوستا براوا در نزدیکی آن داشته باشید، یک حوله ساحل بردارید و غذاهای دنیا را فراموش کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت