شمسایی: بازی برابر تایلند چالش جذابی خواهد بود/ نمی‌خواهیم اشتباه کنیم


شمسایی: بازی برابر تایلند چالش جذابی خواهد بود/ نمی‌خواهیم اشتباه کنیم

سرمربى تیم ملی فوتسال ایران در کنفرانس خبرى قبل از بازی نیمه نهایی مقابل تایلند با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید شمسایی، سرمربى تیم ملی فوتسال ایران در کنفرانس خبرى قبل از بازی نیمه نهایی ایران و تایلند گفت: از روز اول احساسم این بود که از جمع پنج تیم برتر آسیا که معمولا به مسابقات جام جهانی هم می‌روند، یکی از آن تیم‌ها در مرحله حذفی مسابقات آسیایی حذف می‌شود و آن تیم ویتنام بود. در حالی که بعضی از تیم‌های حاضر در مسابقات می توانستند چالش جدیدی برای دیگر تیم‌ها باشند ولی باز همان تیم هایی که همیشه برتر آسیا به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

وی ادامه داد: بازی فردا شب چالش بسیار جذابی خواهد بود، تایلند تیم بسیار خوبی هست ولی ما هم مثل تایلند در این بازی دنبال برنده شدن هستیم. سعی می‌کنیم روی تیم خودمان تمرکز کنیم و تیم خوب تایلند را هم خوب آنالیز کنیم.

شمسایی در خصوص سوال سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا که پرسید آیا در این بازی هم به دنبال زدن گل های زیاد هستین عنوان کرد: بازی فردا متفاوت خواهد بود. ما می‌خواهیم بازی را کنترل کنیم. هدف ما زدن گل های زیاد نیست، اما از آنجا که می خواهیم به فینال برسیم می خواهیم بازی را کنترل کنیم. ما در این بازی نمی‌خواهیم هیج اشتباهی داشته باشیم. از آنجا که این بازی برای رسیدن به فینال است.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا