اگر به خواسته‌های مردم یمن پاسخ ندهند تاسیسات نفتی عربستان و امارات را هدف می‌گیریم


اگر به خواسته‌های مردم یمن پاسخ ندهند تاسیسات نفتی عربستان و امارات را هدف می‌گیریم

عضو جنبش انصارالله یمن، عربستان و امارات را تهدید کرد که نیرو‌های یمنی عمق خاک این کشور‌ها را هدف قرار خواهند داد.

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تأکید کرد که کشورهای متجاوز به یمن باید به خواسته های مردم این کشور پاسخ دهند.

محمد البخیتی در مصاحبه با المیادین گفت: چنانچه به خواسته های ما پاسخ داده نشود، توانایی و شجاعت آن را داریم که تاسیسات نفتی عربستان و امارات را هدف قرار دهیم.

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن افزود: خواسته های ملت یمن، خواسته های عادلانه و به حق است و چنانچه به آن پاسخ داده نشود، حمله به عمق خاک عربستان و امارات حق ماست.

او تصریح کرد که ملت یمن در زمینه موشک‌های دریایی که نقش بسیار تأثیرگذاری در پایان دادن به نبرد در صورت عدم رفع محاصره خواهد داشت، پیشرفت چشمگیری را محقق کرده است.

محمد البخیتی در پایان توضیح داد: کشورهای متجاوز با توسل به زور و سلاح مانع ورود کشتی های یمنی به کشور می شوند که ما با آن مقابله به مثل می کنیم.

هانس گروندبرگ، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن، روز یکشنبه گذشته و پس از آنکه کشورهای متجاوز سعودی و امارات به مفاد توافق آتش بس عمل نکرده بودند، اعلام کرد که طرف های درگیر در یمن موفق به تمدید توافق آتش بس نشده‌اند، اما سازمان ملل برای تحقق آن تلاش خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!