برگزاری برنامه خاطره گویی دفاع مقدس در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم


برگزاری برنامه خاطره گویی دفاع مقدس در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم

پاریاو گفت: به منظور تبیین رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، آیین خاطره گویی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم برگزار شد.

محمد پاریاو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: سیره، منش و روش شهدا و رزمندگان در دوران شکوهمند دفاع مقدس به عنوان الگویی برای زندگی می تواند اثرگذار و نقش آفرین باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم افزود: نیاز است این راه و روش و مسیر طلایی زندگی شهدا از سوی هم رزمان و خانواده شهدا تبیین و بازگو شود تا با بهره گیری از این مسیر، زندگی توام با سعادت در انتظار افراد جامعه به ویژه نسل های جدید باشد.

وی با اشاره به برگزاری آیین خاطره گویی دفاع مقدس در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم، عنوان کرد: این مهم به مناسبت بزرگداشت هفته «دفاع مقدس» ویژه نوجوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم اظهار کرد: در این مراسم رزمندگان دوران شکوهمند دفاع مقدس با حضور در جمع بچه های مسجد به بازگویی خاطرات آن دوران پرداخته و از رشادت ها، ایثارگری ها و شجاعت های آن به حق پیوستگان پرده برداری کردند.

وی عنوان کرد: باید از فرصت های مختلف برای معرفی و شناساندن شهدا به نسل جوان بهره برده شود و این مهم در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم اظهار کرد: حضور بچه های مسجد در گلزار شهدا و تجلیل از رشادت های شهیدان والامقام نیز از دیگر فعالیت های نوجوانان مسجدی در این کانون فرهنگی هنری بوده است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی