مستکبران عالم مرگ خود را در پیروزی جمهوری اسلامی می‌بینند


مستکبران عالم مرگ خود را در پیروزی جمهوری اسلامی می‌بینند

قم-تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: امروز ترس دشمنان از آن است که احساس می‌کنند پیروزی جمهوری اسلامی به معنای نابودی جنایتکاران تاریخ معاصر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن صبح پنجشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با تبریک فرارسیدن این ایام مبارک، از تلاش‌ها و خدمات نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشور تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه باید فرصت التزام به سربازی حضرت مهدی (عج) و تجدید بیعت با امام زمان (عج) را قدر بدانیم، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است و ما اطمینان و یقین داریم که بر اساس آیات و روایات و همانگونه که مقام معظم ولایت و مرجعیت حضرت آیت الله خامنه ای برای ما توصیف کردند و راه را به ما نشان دادند پیروزی جریان حق بر باطل قطعی و افق آینده روشن است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به پیام امام راحل به رهبر شوروی سابق که فرمودند که در آینده نه‌چندان دور افول غرب را شاهد خواهیم بود گفت: در طول ۵۰ سال گذشته همواره شاهد بودیم که جبهه حق در حال پیشرفت بوده و جریان باطل در حال ضعف روزافزون است.

وی با بیان اینکه امروز ترس دشمنان از آن است که احساس می‌کنند پیروزی جمهوری اسلامی در این روند به معنای نابودی جنایتکاران تاریخ معاصر است، گفت: این همه جنایت که علیه نظام اسلامی مرتکب می‌شوند در جهت این معناست که مرگ خود را در پیروزی جمهوری اسلامی می ببینند.

حجت الاسلام رحیمیان خاطرنشان کرد: در طول دوران پس از انقلاب دشمنان این نظام هر توطئه ای را که به راه انداختند در همه مراحل نتیجه آن استحکام و قوام بیشتر و اقتدار جمهوری اسلامی را در پی داشت.

وی یادآور شد: بر اساس آیات قطعی قرآن سرانجام بشریت و آینده تاریخ در دست جریان حق است و بر اساس نوید امام راحل انقلاب اسلامی آغاز این حرکت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری