گرشاسبی: استقلال را شکست می‌دهیم/ کی‌روش آرام‌ شده/نکونام و تیم ملی؟ سکوت می‌کنم!


گرشاسبی: استقلال را شکست می‌دهیم/ کی‌روش آرام‌ شده/نکونام و تیم ملی؟ سکوت می‌کنم!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: تیم ما هماهنگ و یکدست است و این هفته استقلال را شکست می‌دهیم.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با رکنا، درباره آخرین شرایط تیم فولاد خوزستان اظهارداشت: گه شدیدی از شیوه داوری‌ها داریم. بخصوص در بازی با مس کرمان که داور بازی 2 آفساید ما را نگرفت و کارشناسان مربوطه نیز این موضوع را تایید کردند و به نوعی حق ما خورده شد.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که در قضاوت‌ها تجدیدنظر صورت بگیرد و متاسفانه به دلیل شرایط بد داوری 2 امتیاز خانگی را از دست دادیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره بازی برابر استقلال گفت: تیم با قدرت کارش را دنبال می‌کند و امیدوارم جمعه بازی تماشاگرپسندی ارائه دهیم و استقلال را شکست دهیم. بچه‌ها نشان داده‌اند که مقابل استقلال همیشه خوب هستند و امیدوارم این اتفاق بازهم رخ دهد.

گرشاسبی با اشاره به عدم برگزاری دیدار این تیم با ملوان عنوان کرد: اگر بازی با ملوان قبل از این دیدار آخر برگزار می‌شد از لحاظ روحی و روانی اثر مثبتی روی روحیه بازیکنان داشت اما به هر شکل بازیکنان دیگر به آن فکر نمی‌کنند و در نهایت دنبال بازی و نتایج خوب هستند.

وی درباره بازگشت کی‌روش به تیم ملی و 2 بازی آخر ایران خاطرنشان کرد: بازی‌های خیلی خوبی برابر سنگال و اروگوئه داشتیم و بچه‌ها زود هماهنگ شدند و سرمربی تیم ملی باید به ترکیب اصلی خود دست پیدا کند. کی‌روش مربی حرفه‌ای است و کارش را بلد بوده، مهمترین نکته نیز جمع کردن روحی و روانی بازیکنان است که کارلوس در آن تخصص دارد. البته خود کی‌روش نیز تعامل بیشتری بدست آورده و آرام شده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال که عدم دعوت از بازیکنان فولاد آیا با اعتراض شما روبرو نخواهد شد، اظهارداشت: به هر شکل بازیکنان فولاد بهترین‌های ایران هستند ولی این سلیقه است و برای آرامش تیم ملی نمی‌توان چیزی گفت.

گرشاسبی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا حضور نکونام در تیم ملی به صورت کامل منتفی است یا خیر، گفت: تا این لحظه این موضوع منتفی بوده و همانگونه که گفتم نکونام خودش اعلام کرده راهی تیم ملی نمی‌شود و درباره مسائل ربز هم حرف ندارم و ترجبح می‌دهم سکوت کنم.

وی با اشاره به برنامه مسابقات لیگ ادامه داد: باید برای لیگ همکاری کنیم و تیم ملی با بهترین شرایط راهی جام جهانی شود. مشکلی نیست و امیدوارم تیم ایران موفق باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر