مرد ثروتمند اصفهانی طبل توخالی بود! / راز شومش فاش شد


مرد ثروتمند اصفهانی طبل توخالی بود! / راز شومش فاش شد

رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که با حواله های جعلی اقدام به کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار محمد رضا هاشمی فر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی براینکه فردی با ارائه حواله های جعلی یک شرکت تولیدی اقدام به کلاهبرداری های گسترده درشهرستان نجف آباد و سایر نقاط کشور می کند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه توسط ماموران مشخص شد این متهم با ارائه حواله های جعلی یک شرکت تولیدی با تعداد زیادی از افراد در سطح کشور اقدام به معامله و با این شیوه از آنان کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام با انجام اقدامات تخصصی و رصد هوشمندانه مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سردار هاشمی فر از کشف 420 میلیارد ریال انواع حواله های جعلی در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: این کلاهبردار پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام ارشد انتظامی از کسانی که با این شیوه از آنان کلاهبرداری شده خواست تا برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد مراجعه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم قبل از انجام مبادلات مالی حتماً از مجوزهای لازم طرف مقابل اطمینان حاصل کرده و به نام و نشانی آنها در فضای مجازی اکتفا و اعتماد نکنند و حتماً نقل و انتقال های خود را از طریق مراجع قانونی و دارای مجوز از بانک مرکزی انجام داده و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

بهمن راعی/ اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران