النخاله: پیام جهاد اسلامی وحدت مردم فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی است


النخاله: پیام جهاد اسلامی وحدت مردم فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گردهمایی سالگرد تشکیل این جنبش، از پیام وحدت مردم فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی خبر داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه جشنواره بزرگی را تحت عنوان «مبارزه ما تا بیت المقدس ادامه دارد» در میدان الکتیبه در غرب شهر غزه به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد تشلیل این جنبش در نوار غزه برگزار کرد.

به گزارش وب‌سایت رسمی «سرایا القدس» شاخه نظامی این جنبش، ده‌ها هزار نفر از هواداران جهاد به رهبری اعضای دفتر سیاسی جنبش و رهبران و اعضای آن از تمام چارچوب‌های سازمانی، با حضور نمایندگان نیرو‌های ملی فلسطین، شخصیت‌های دانشگاهی، عمومی، حقوقی، افراد سرشناس در نوار غزه و... در این گردهمایی شرکت کردند.

در این گردهمایی «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس سخنرانی کردند و همچنین خانواده‌های شهدا از جنین، رزمنده فتحی خاظم، پدر شهیدان رعد و عبدالرحمن به سخنرانی پرداختند؛ علاوه بر این رزمندگان گردان‌های قدس راکت‌انداز‌ها و اسلحه‌های جدیدی را رونمایی کردند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که پیام این جنبش در سالگرد تشکیل آن، پیام وحدت مردم فلسطین با تمام نیرو‌های مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی است که با حمله به مسجد الاقصی، یهودی شدن آن و کنترل بر بیت المقدس و کرانه باختری را دنبال می‌کند.

در حال تکمیل ...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان