فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم


فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

رکنا: فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از فال روزانه ماه تولدتان باخبر شوید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز ظاهراً افرادی شما را تحت فشار قرار داده اند و ازتان می خواهند بیشتر از توانایی خود کار کنید، در حالیکه خودتان فکر می کنید به اندازه کافی کار کرده اید.

مدت زمان زیادی طول نمی کشد که دلیل مناسبی برای تسلیم شدن پیدا می کنید و می توانید افراد دیگر را راضی و خوشحال کنید. اما حتی اگر فکر می کنید اظهارات شما آنها را نارحت می کند، ولی بهشان بگویید که چه حسی دارید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شاید یک نفر ازتان درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید به او جواب منفی بدهید، ولی اگر خودتان برنامه‌های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه‌هایتان را کنسل کنید، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد!

البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده‌هایی را مشخص کنید، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد مدتی است برای به دست آوردن پول بیشتر، تلاش زیادی کرده اید اما به هدف تان نرسیده اید. شاید بخواهید راه دیگری را انتخاب کنید اما در این راه باید با احتیاط قدم بردارید زیرا ممکن است برایتان دردسرساز شود.

راههای ساده تر و سریع تری نیز وجود دارند به شرط آن که با یک برنامه ریزی منطقی جلو روید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به زودی همان رویایی که همیشه در سر می پروراندید، به واقعیت تبدیل خواهد شد. بنابراین خودتان را برای یک زندگی شیرین تر آماده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد به جای اینکه نسبت به تصمیم اخیری که گرفته اید تردید کنید به قضاوت خود همانطور که هست اعتماد داشته باشید. برای اینکه بیندیشید و ببینید راه تان را ادامه دهید یا نه کمی دیر شده است.

شما قبلا این مرحله را پشت سر گذاشته اید ؛ حتی اگر اکنون امواجی از عدم اعتماد به نفس را تجربه می کنید. به جای اینکه وسوسه شوید تا تصمیمات اخیرتان را زیر سئوال ببرید سعی کنید روی یک موضوع دیگر تمرکز کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید کلافه تان کرده اند، به ویژه این که تمام هفته خودتان را برای استراحت و لم دادن در آخر هفته آماده کرده بودید. امروز کودک درونتان بیقرار است و دوست دارد به او اجازه بروز بدهید؛ با بچه ها بازی کنید و اگر می توانید چیزی به آنها یاد بدهید.

اگر خلاقیتتان مجالی برای نمایش پیدا کرد این فرصت را از خودتان دریغ نکنید، ولی انتظار نداشته باشید که معجزه رخ بدهد، این خودتان هستید که باید کنترل امور را در دست بگیرید. شما دوست دارید استقلال خود را حفظ کنید، در غیر این صورت احساس خواهید کرد همان افرادی که خیلی دوست دارید و برایتان مهم هستند از عشقشان برای شما زندان ساخته اند.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است احساسات شما نیز شدیدتر شده‌اند. حتی اگر اینگونه به نظر برسد که شما قبلاً تصمیم قطعی گرفته اید، اما گذشته از این امروز شما بیشتر مورد بخشایش قرار می‌گیرید.

حتی اگر شما از انتخابهای دیگران ناراضی هستید، بهشان اجازه بدهید تا برای توجیه کردن عملکردهایشان شانسشان را امتحان کنند. توانایی شما در قبول کردن دیدگاه‌های افراد دیگر باعث شادی بیشتر شما در دراز مدت می‌شود.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

فال روزانه شما می گوید امروز دوباره شانس به شما روی آورده است در چند ماه اخیر شما کم شانس بودید و در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می‌آمد شانس‌تان به شما یاری نمی‌رساند اما در این روزها در تمام کارهایتان شما را همراهی می‌کند، شما نیز متوجه این موضوع شده‌اید.

اجازه ندهید دیگران بر شما حکومت مطلق داشته باشند زیرا شما را به بی راه می‌برند راه‌هایی که خودتان دنبال می‌کنید به زودی نتایج باور نکردنی برایتان خواهد داشت. برای این که از انرژی‌های منفی تان کم کنید با شخصی یا اشخاصی گفتگوهایی را انجام دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد دیگران را مجبور نکنید که طبق برنامه هایی که شما برای آنها چیده اند رفتار کنند، هر کسی برنامه های مخصوص به خودش را دارد. اگر کسی با شما همراه نشد کاری نکنید که احساس گناه کند. به افراد جدید و مختلفی که در اطرافتان قرار گرفته اند فرصتی بدهید تا خودشان را به شما نشان دهند، شاید میان آنها بتوانید دوستانی خوب و شرکای تجاری ارزشمندی بیابید.

قبل از این که به دنبال تفریح و خوشگذرانی بروید کارها و وظایف روزمره تان را انجام دهید و بعد از آن وقتتان را به افرادی که دوست دارید اختصاص دهید. بد نیست همراه با عشقتان و دوستان مشترکی که دارید دور هم جمع شوید و یا در یک رستوران درجه یک قرار بگذارید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که شما امروز بیشتر از آنچه در توانتان بوده به دیگران وعده داده‌اید، برای اینکه شما زمان و انرژی‌ای را که برای کامل انجام دادن یک مسئولیت لازم است را دست کم گرفته‌اید.

این موضوع باعث می‌شود که در آینده موفق به درک قدرت مشکلات شوید، بخصوص اگر این پروژه پر از طنین ارزشهای شما باشد. معمولاً تیزبینی ذهنی شما خیلی به کارتان می‌آید؛ امروز باید بیشتر کار کنید تا به یک بینش واضح و حقیقی نسبت اتفاقات پیش آمده برسید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

در فال روزانه شما آمده است که احتمالا امروز از جانب دیگران حمایت و پشتیبانی خوبی دریافت می‌کنید، اما لزوما آن جور نیست که انتظار دارید. ممکن است به نظر برسد که حتی نزدیک ترین دوست یا همسرتان بر خلاف میل شما رفتار می‌کند، اما واقعا اینطور نیست.

در واقع هر کس در زندگی راه خودش را طی می‌کند و اگر شما عاقل باشید، به آنها اجازه این کار را می‌دهید. آنها هنوز در پی کمک و یاری رساندن به شما هستند، اما به روش خودشان!

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که رویاپردازی در مورد یک ماجراجویی هیجان انگیز نمی گذارد روی هیچ کار دیگری تمرکز کنید. بد نیست قبل از هر چیز دیگری یک چنین برنامه ای برای خودتان بچینید و روزتان را اینگونه آغاز کنید. کوهنوردی، رفتن به دامان طبیعت، یا ورزش هایی که آدرنالین خونتان را بالا می برند گزینه های خوبی می توانند باشند.

ولی تمام روزتان را به تفریح نگذرانید و وقتی را هم برای رسیدگی به کارهایتان در نظر بگیرید. این نکته را یادتان باشد که کارهای امروز ما روی فردا و حتی فرداهایمان تاثیرات جدی می گذارند. پس بعد از تمام شدن خوشگذرانی فکرتان را روی زمان حال متمرکز کرده و کارهایی که برای داشتن فردایی خوب و هفته ای بهتر لازم است را انجام دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال روزانه شخصی / 15 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز مرز باریکی بین واقعیت و رویا وجود دارد، این مرز باریک در حالیکه تمیز دادن این دو را از یکدیگر برای شما مشکل کرده است، آزادانه در حال جابجایی و حرکت کردن است.

در حالیکه رویاهایتان را بررسی می‌کنید و در هنر، موسیقی یا تفریح غرق شده‌اید، برای تخلیه کردن این انرژی‌تان از تخیل خود استفاده کنید. به خودتان برای رفتن به تعطیلات مرخصی بدهید وگرنه نخواهید توانست حتی به طور موقتی حقیقت را بفهمید.


حجم ویدیو: 9.84M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی