گزارش خبرنگار العالم از درگیری های میدانی در غرب حسکه و حومه حلب


گزارش خبرنگار العالم از درگیری های میدانی در غرب حسکه و حومه حلب

خبرنگار العالم در سوریه به نقل از منابعی که از آنها به عنوان "رسانه های معارض" یاد شده است گزارش داد یکی از روستاهای تابع منطقه تل تدمر در شمال غرب حسکه از سوی ارتش ترکیه به شدت آماج حملات توپخانه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، حسام زیدان در گزارش خود به نقل از منابع یادشده گفت که روستای تل اللبن درغرب تل تدمر در کنار جاده بین المللی ام 4 به شدت هدف گلوله باران توپخانه ارتش ترکیه قرار گرفته است. در این عملیات مواضع قسد و اموال و دارایی های اهالی این روستا گلوله باران شدند که در نتیجه آن، خسارات سنگینی به منازل مردم و زیرساخت های روستا وارد امد. از تلفات انسانی خبری نرسیده است.

منابع یادشده خاطرنشان کردند که یکی از نظامیان ترک در حمله موشکی به یک خودروی نظامی اشغالگران در حومه حلب در محور عبله تابع شهر الباب در حومه شرقی حلب، کشته شد.

همچنین به دنبال نفوذ برخی عناصر مسلح قسد به محور روستای عبله، درگیری های شدیدی بین گروه مسلح موسوم به "ارتش ملی وابسته به ارتش ترکیه" و قسد رخ داد که در آن دو طرف از رگبارهای سنگین و متوسط و توپخانه استفاده کردند. در این درگیری شماری از افراد دو طرف مجروح شدند و یک خودرو منهدم شد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!